BLOG TAKİP ETKİNLİĞİ 2019

65
Merhabalar,

Severek takip ettiğim blog arkadaşlarım “Blog Takip Etkinliği 2019” adı altında güzel bir etkinlik başlatmışlar. Ben de bu etkinlikte yer almak ve yeni bloger arkadaşlarla tanışmak istedim. Eğer siz de daha büyük bir ailem olsun diyorsanız işte yapılması gerekenler;


1. Kendi blogunuzda “Blog Takip Etkinliği 2019” yazınızı hazırlayın.
2. Aşağıdaki blogları takibe alın.
3. Önce onların blog linklerini sonra listenin altına kendi blog linkinizi ekleyin.
 4. Takibe aldığınız bloglara bu etkinliğe katıldığınıza dair yorum yapın.
5. WordPress bloglarda GFC butonu olmadığından email ile abone ol bölümünden abone olun.

Arkadaşlarıma çok teşekkür ediyor ve hepimize kolay gelsin diyorum.
Yıldız (Bir Yıldızın Hikayesi)




Yorum Gönder

65 Yorumlar
  1. Harika bir takip etkinliği başlamış yine tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. bende katılıyorum hatta seni de şimdiden listeme ekleyeyim. Takipteydim zaten :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtap. Benden de kocaman sevgiler selamlar 😊🌷🤚

      Sil
  3. hayırlı olsun etkinlik..ben de varım herkesleri keyifle takipteyim ...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun Yıldız, umarım bu etkinlik tüm arkadaşlarımıza fazlası ile faydalı olabilir. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. www.engincilekci.blogspot.com benide listeye eklerseniz sevinirim sizi takipteyim

    YanıtlaSil
  6. Bol katılımlı olsun inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  7. Hadi bakalım bol katılımlı olsun ;)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin canım hayırlı olsun hepimize.

    YanıtlaSil
  9. Yıldız kızım görsel aynı mı olacak?
    Hayırlı olsun hepimize canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence aynı olması gerekmiyor ablacığım. Sevgilerimle😊🌷🤚

      Sil
  10. Tamam canım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar..Etkinliğe bende katıldım.Sizi de bloguma beklerim.
    https://nurovicci.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Sizi zaten takipteydim ☺️ Bir selam vermeye geldim.
    Hayırlı uğurlu olsun değişik bir takip etkinliği olmuş, sayenizde takip ettiğimi düşündüğüm blogları takip etmediğimi de fark ettim utandım :) Hemen onları da takibe aldım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim. Yalnız beni takip ediyor görünmüyorsunuz🤔. Teknik bir sorun mu acaba. Neyse ben de sizi gördüğüme sevindim. Selamlar 😊🤚

      Sil
    2. Hoşbuldum tekrar :)
      Ben sizin eski takipçinizim, o yüzden listenin üstlerinde görmemiş olabilirsiniz :) tüm listeden bakmanız gerekecek 🙄 🙈 İzleyici kısmında ‘takip et’ yerine ‘takipten çık’ butonu gözüküyor zaten ☺️
      Benden de selamlar :)

      Sil
    3. Tamam canım. Kusura bakma. Geniş bir zamanda dolaşacağım o güzel blogunda inşallah :))

      Sil
  13. Canim benim hosgeldin 😃

    YanıtlaSil
  14. Evet evet ben de katılıcam bu etkinliğe inşaallah ! :)) Hadi hayırlı olsun Yıldızcım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Gelsin yeni bloglar. Seni zaten takipteyiz 😀

    YanıtlaSil
  16. hepimiz için güzel bir etkinlik olsun inşallah

    YanıtlaSil
  17. rap üzerine bir bloğum olduğu için paylaşım yapamıcam ama sizi takibe aldım, başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de takipteyim. Selamlar :))

      Sil
  18. Blog takip etkinliği oldukça başarılı devam ediyor. Bu sayede birçok yeni arkadaşla tanışıyoruz. Yaşasın blog kardeşliği diyelim o zaman.

    YanıtlaSil
  19. Henüz yeni listeyi yapmadım en kısa zamanda inşaallah

    YanıtlaSil
  20. Bir bahar mimi başlattım Yıldızcımm sana da pas ettim tabiki de! Gel canımcım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, çok teşekkür ederim. Bahar bitmeden yapmaya çalışacağım. Sevgierimle :))

      Sil
  21. Merhaba etkinlikten geliyorum takibe aldım, bana da beklerim :)
    https://perilievdekisamara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Ebrar. Ben de takipteyim. Selamlar 😊🤚

      Sil
  22. Çok güzel bir etkinlik teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Çaysız kahvaltı olmaz bende bi çay olarak katılmak istiyorum.
    https://bicaygetir.blogspot.com/
    Ama tam olarak ne yapacaz anlamadım

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir etkinlik... www.konumuzkitap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Yıldız kızım. Etkinliğimizin bir blogda birleştirilip, bizlerin de güncellemesi gerekir mi diye düşündüm şimdi. Bu konuda çok da bilgim yok. Derya başlatmıştı diye hatırlıyorum. Hepimiz tekrar güncellemeliyiz bence.
    Beni de ekler misin yavrum? Https://www.eceevren.com
    Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve Ece ablacığım. Özellikle eklememi talep edenleri listemin altına hemen ekliyorum. Diğer türlü ipin ucu nerde, nasıl kaçtı inanın ben de bilemiyorum.

      Sevgi ve selamlarımla :))

      Sil
    2. Etkinliğe bende katılmak istiyorum:)

      Sil
    3. Etkinliğin üzerinden biraz zaman geçtiği için tavsadı gibi. Ama yine de 5 madde halinde yazdığım adımları takip ederek ve listenin altına kendi linkinizi ekleyerek yeni bir rüzgar yakalayabilirsiniz. En güncel listeye nereden ulaşırsınız bilemiyorum doğrusu😇

      Sil
    4. Teşekkür ederim canım. Sevgilerimle ;)

      Sil
  26. Bol katılımlı olsun canımcım :)

    YanıtlaSil
  27. Henüz yazımı hazırlayamadım fakat bende katıldım , takibe aldım hemen sizi.
    Gerçekten çok faydalı bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
  28. Hemen katıldım ve takibe aldım. En kısa zamanda ad yazımı hazırlayacağım

    YanıtlaSil
  29. Bu çok güzelmiş acilen yapmalıyız tekrar :)

    YanıtlaSil
  30. Hatta etkinliği yaptık bile, sayfamdan ulaşabilirsin :) Sevgiler... Çok güzel bir ilham oldun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Kolay gelsin 😊🤚

      Sil
  31. https://sevcanb.blogspot.com destek olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst