NAZARDIR NAZAR

43

SAKARLIK

 

Merhabalar,

Epeydir yeni bir paylaşım yapamadım ne yazsam diye düşünürken konu kendiliğinden geldi: “Ben ve benim sakarlığım.”

Sadede gelirsek: Dün, ofiste biriken kirli çay-kahve kupaları, temizlensin diye eşim kişisi tarafından eve getirildi. Güzelce makinada yıkandı, paklandı. Geldikleri yere geri gönderilmek üzere üç adet güzelim kupa, birbirlerine çarpma ihtimali tamamen göz ardı edilerek tarafımca bir poşete konuldu. Yine tarafımca bugün ofisin önüne kadar başarıyla götürüldü.  

Tam ofisten içeri girerken bir elimde bilgisayar çantam ve aynı elimde, diğer parmaklarımla ablukaya almaya çalıştığım bardak çantam, çapraz omzumda valizden az küçük bir başka çantam, diğer elimde gardiyanlarınkine benzer anahtarlığımla Cevat Kelle misali daldım ofise. O sırada parmaklarımın arasına dolanmış eşyaları birbirinden ayıklamaya çalışırken kupa dolu çanta elimden kaydı ve yere düştü. Aynı anda koridoru çınlatan bir şangırtı duyuldu. Üç bardaktan ikisi haklı olarak bana küsüp kırıldı. Üstelik biri eşime, kuzucuğumla birlikte babalar günü hediyesi olarak yaptırdığımız resimli kupaydı. Hem çocuğumun hem eşimin aynı anda yakışıklı ve de karizmatik göründükleri, ayna anda şık oldukları, aynı anda gülümsedikleri pozu bulabilmek için az mı emek harcamıştım oysa… Yüzlerce resim elemiş, kupanın üzerinde yazılması gereken cümleleri özenle seçmiş, ciddiyetle sipariş etmiş, sağ salim getirtmiştim. Diğer kırılan kupa da kayınvalidemin hediye ettiği üzerinde ismimin yazılı olduğu emektar kupamdı. 

Sizin anlayacağınız, buldozer gibi yıkıp geçtim bu sabah. Benim gibi zarif, nahif bir kadından hiç beklenmeyecek bir çolpalık. (Sevgili Momentos bu “çolpa” kelimesini yakından irdeleyebilirsin istersen.) Neyse olan oldu artık. Biliyorum yorumlarda “nazardır nazar” diyeceksiniz. Ben de diyeceğim ki sakarlığımı kibarca örtbas etmeye çalışıyor benim sevgili, nazik blog ailem. Bilmiyorlar ki yine bu sabah bulaşık makinasını boşaltırken sadece üçümüze özel alınan süslü su bardaklarından birini de rafa çarpıp çatlattığımı. 

Bir de tükenen boş çay bardaklarını doldurduktan sonra sahipleri ile eşleştirememe durumlarım var ki dillere destan. O da başka bir yazımın konusu olsun. Çaya beklerim efendim J

 

Yorum Gönder

43 Yorumlar
  1. Siz iyi olun da kupalardan çıksın nazar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazardır diyorsun yani. Teşekkürler Ozan : ))))

      Sil
  2. senin canın sağolsun bence de nazardır :)) kaza ile insanlar ölüyor giden manevi değeri de olsa kupa olsun sana bir şey olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Lerzancığım, tatlı dilli arkadaşım :))

      Sil
  3. Merhabalar.
    Geçmiş olsun. Olacaktan kurtulamıyor insan biliyor musunuz? Nazar elbette var ama, nazar size miydi, yoksa yere düşürdüğünüzde kırılan iki kupaya mıydı? Şimdi bu tür kazaların vebalini ya nazara, ya da sakarlığımıza yükleriz. Ama en sevindirici tarafı şudur: Cana gelmemiş, varsın mala gelsin. Malın telafisi vardır, ama canın telafisi yoktur.
    Olmasa iyiydi ama olmuşun da çaresi yoktur.
    Sağlıklı ve hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediğiniz gibi cana gelmesin yeter ki Recep Bey. Çok teşekkür ederim ziyaretiniz ve nazik yorumunz için. Selamlar :))

      Sil
  4. Hepimiz biraz sakarız, böyle şeyler çok normal. Banyonun lavabosunu, odanın kapısını yanlışlıkla yerinden çıkartmışlığım var benim. 😆

    YanıtlaSil
  5. Eşyaların da ömrü varmış demek. Kısmetten öte yol yok. Çok teşekkürler Müfred :))

    YanıtlaSil
  6. Canınız sağ olsun :))) Ben nazar diyeceğim, nazara inanıyorum :))) Hem yanlışlıkla olan bir şey, hepimizin başına geliyor :))) Evet insan ilk anda üzülüyor hatırası olan şeylere ama öncelikle siz iyi olun, gerisi önemli değil :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmmm. Hepimiz iyi olalım 🙏😍

      Sil
  7. Ah canım, nazar çıkmış derler :)) daha iyileri gelecek demek ki, geçmiş olsun. Çolapa kelimesi olarak TDK da yok çolpa var, o şekliyle senin önerin olarak alsam yayına, ne dersin? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı canım, çok güzel olur 👍. Bakınız Şekil 1 A da dersin 😂😂

      Sil
    2. Tamamdır 😂😁😁

      Sil
  8. Kupalar ofise geri dönmek istememişler. İş hayatı kolay değil tabi :) Şaka bir yana o kadar emek vermişsiniz yazık olmuş. Cana geleceğine mala gelsin derler. Devamlı çay bardağı alıp hunharca onları hurdaya çıkaran ben hep böyle derim kendime... Geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kupalar bilselerdi başlarına geleceği mesaiye kalmayı tercih ederlerdi. Teşekkür ederim sevgili Film gündemi. Mutlu hafta sonları 🤗🤚

      Sil
  9. Ben bu durumlarda hemen nazar çıktı diye düşünüp rahatlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah nazar çıkmıştır Işın. Teşekkür ederim uğradığın için. Sevgiler selamlar 🤗🤚

      Sil
  10. Ah o sakarlık bende de var hiç sorma 🤫🙃🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığımı bilmek güzel😄😄🤗🤚

      Sil
  11. Yine de nazar diyelim biz 🧿 Eminim her zaman olmuyordur ve bazen ilginç bir şekilde arka arkaya gelebiliyor bu tür durumlar :) Belki zihniniz çok dolu ve acele davranmaktan kaynaklıdır 🙏 Kupalara üzüldüm ama en azından benim gibi 2-3 ayda bir telefon ekranı kırmıyorsunuz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezgin Bey. Evet bazen arka arkaya geldiği oluyor. Sanırım o günlerden biriydi. Telefon ekranı kırma konusunda da sicilim yok değil. Gayretime rağmen 🙈🙈
      henüz iki üç ayda bir skoruna ulaşamadım😊. Kalın sağlıcakla 😊🤚

      Sil
  12. ha haaa çok şekerdi valla yazı boyunca güldüm ha haaa sakardır sakar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haa haaa, sakardırım sakaaarrr 🙈😂😂

      Sil
  13. Ben de çok kırar dökerim,bunu da solak olduğuma bağlayıp savunma mekanizması olarak kullanırım :)) Cana geleceğine mala gelsin yaaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi Yurdagülcüğüm; "Cana geleceğine mala gelsin." Sevgiler :))

      Sil
  14. Neler kırdık şu hayatta, bir kupa kırılmış çokmu boşver :)

    YanıtlaSil
  15. Eskiden çok üzülürdüm, artık çok daha değerli bir şey yerine gitti bu diyerek kendimi avutuyorum. Napalım. Sağlık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir yaklaşımmış. Bunu sık sık hatırlamam gerekecek Handan🙈😄🤗🤚

      Sil
  16. O kadar dayandıktan sonra ucu ucuna kupaların veda etmesi köyü olmuş. ama canın sağ olsun. Ben de arada yapıyorum böyle şeyler. sıkıntı yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ziyaretin ve yorumun için Gamzeli KIz. Sevgiler :))

      Sil
  17. selam vermek istedim :)

    ben de çok sakarımdır, elimde hep yara bandı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙈🙈😀Yalnız olmadığıma sevindim🤗🤚

      Sil
  18. Yıldız hanım nazardır :)

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. Nazar da sakarlık da bizden uzak olsun🙏 😊🤚

      Sil
  20. Benim de çok sevdiğim bir kupam var. Tam tembel erkek kupası dev gibi; hani şu hanımların mutfakta çatalı vs'yi bir köşede içine topladığı cinsten. Bir şey olacak diye korktuğum için yıllardır rafta duruyor. Ara sıra göz göze geliyoruz kapatıveriyorum. Şu hanımların onlarca borcam tencere toplayıp yenileri kullanmadığı gibi ben de eski püskü bardağıma kıyamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdün beni Görkem Cam. Dolaşımdaki Borcamlar adlı yazıma gitti aklım. M. Ö yazmıştım. Teşekkür ederim ziyaret ve yorum için 😊🤚

      Sil
  21. Çaya gelirim ama benim bardağım kendini diğerlerinden ayırt edecek tarzda olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar yazının bu bölümü ile ilgili bir yorum gelmemesine şaşırmıştım biraz🙈🙈😄😄😇🙃. Çokkkkk teşekkürler Cem🤗🤚

      Sil
Yorum Gönder
Üst