YA BAŞKA BİR HAYAT MÜMKÜNSE

32

 

YA BAŞKA BİR HAYAT MÜMKÜNSE - SEVİL ÇEVİRGEN

Merhabalar,

 

Uzun bir aradan sonra çok özel bir paylaşımla sizlerleyim. Pek çoğunuzun severek takip ettiği sevgili blog arkadaşımız; Sevil ÇEVİRGEN (DÜŞ TASARIMCISI) yepyeni bir kitap çıkardı. YA BAŞKA BİR HAYAT MÜMKÜNSE adlı kitap, Platanus Publisging'den ekim ayında çıktı.

 

Bildiğiniz gibi Sevil çok yetenekli bir fotoğraf sanatçısı, Hayalci Cüce kitabının yazarı, Anne Bebek Dergisinde uzun zamandır köşe yazarı… Ayrıca benim de aynı dergide yazmama vesile olan, o güzel kalbiyle beni destekleyip teşvik eden çok ama çok değerli bir insan.

 

Sevgili arkadaşımın kitabını alarak yaşadığı tatlı heyecana ortak olmak ve kitapla ilgili düşüncelerimi elimden geldiğince sizlere de aktarmak istedim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki enteresan bir şekilde son zamanlarda benim de üzerinde çokça durduğum konu başlıkları üzerinde durmuş Sevil kardeşim; zihnin bize oynadığı oyunlar, kuantum fiziği, eş zamanlılık ve daha fazlası… Lafı çok dolandırmadan hepsinin özüne değinmiş ve meramını akıcı bir üslupla anlatmayı başarmış.

 

Spoiler vermeden kısaca özetlemem gerekirse; Haksunag Gezegeninde yaşayan Mira adlı bir genç kızın, hayatı ve kendisini sorgulama serüveni harika bir kurguyla kaleme alınmış. Yazar, okurunu sık sık özeleştiri yapmaya, içsel muhasebeye davet ediyor. "Özlem duyulan bir başka yaşam varsa eğer o yaşamın tek mimarı yine insanın kendisinden başkası değildir" demek istiyor.

 

Fantastik bir tarzda yazılan, içerisinde kişisel gelişim ögeleri barındıran, sonu da sürprizli biten bu gizemli kitabı mutlaka okumalısınız diyor ve Sevilciğimi bir kez daha yürekten kutluyorum. Başarıları daim olsun, okuru bol olsun inşallah.

 

 

Kitabı on-line satış sitelerinden temin edebilirsiniz. Çok beğenerek okuduğum arka kapak yazısıyla sözlerimi sonlandırıyor ve hepinize iyi bir hafta sonu diliyorum.

 

Yıldızlı sevgilerimle J

 

-------

 

"Yalnız değildin hiç olmadın. Soruların cevapları ya da farklı olasılıklar hep yakınlarında bir yerlerdeydi aslında. Başka şeylerin ya da daha başka hayatların da olabileceğini hep hissettin derinlerde bir yerlerde.

 

Bu kitap genç bir kızın arayış hikâyesi.

 

Haksunag Gezegeninde yaşayan Miranın,hayatı ve kendini sorguladığı bir sırada yazar Pirigori Garanarga ile karşılaşması ve tüm yaşamının değişmesini anlatan bir hikaye.

 

Yazarın ona verdiği notlarla ve bir takım gizemlerle Miranın biçimlenen yolculuğu.

 

Ve aslında hepimizin yolculuğu bu. Senin benim bizim. Yolda yorulsan da pes etsen de kaybolsan da tünelin sonundaki ışığa el ele vererek ulaşabilmemiz mümkün.

 

     Yağmurun yağışını duyumsa

 

     Yaprağın kıpırdanışını gör

 

     Karıncanın yaşama gücünü fark et!

 

     Hepsi sana devam etmen  gerektiğini fısıldıyor..."

 


Yorum Gönder

32 Yorumlar
  1. Güzel bir tanıtım olmuş. Konusu çok ilgi çekici. En kısa zamanda okumak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun zamandır yoktum ve yanılmıyorsam Solmayan Ümit sizin kitabinizdi. Kitabı aldım, yakın zamanda okumaya başlarım inşallah.Bu kitabın konusu da ilginçmiş.

      Sil
  3. Mrb.ben de uzun zamandır yoktum, yanılmıyorsam Solmayan Ümit sizin kitabinizdi. Kitabınızı aldım, yakın zamanda okumaya başlarım inşallah. Bu kitabın konusu da ilginçmiş..Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. fantastik kişisel gelişim, gezegen, mira, şekerlik olduğu belli zaten :)

    YanıtlaSil
  5. Evet bazen kopuşlar olabiliyor Gülten Hanım. Solmayan Ümit'i almanıza çok sevindim. Çok teşekkür ederim. Bitirdiğinizde yorumlarınızı öğrenmek isterim. Sevgili Sevil kardeşimizin kitabı gerçekten de çok güzel, okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Ziyaretiniz ve yorumunuz için tekrar teşekkürler. Sevgi ve selamlarımla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yurtdisindayim inşallah bu kitabı da bulursam okumak isterim.Sizin kitabinizla ilgili de bir yazı yazdım, fakat daha okumaya başlamadım o yüzden okuyunca yorum yapacağım inşaAllah;)

      Sil
    2. Gülten Hanım, dilediğiniz her kitabı on-line olarak sipariş etmek mümkün.

      Yazınızı dört gözle bekliyorum 🤗😊🤚

      Sil
  6. Sevilin kitabi aklimda alacagim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden iyi okumalar Sevimciğim 🤗😊🤚

      Sil
  7. mira, kişisel gelişim, arayış, gezegen, fantastik, bilimkurgu, şirin gözüküyor zateen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt gerçekten de öyle sevgili Deep 😍🤚

      Sil
  8. Başarıları daim yolu açık olsun arkadaşımızın. En kısa zamanda okumak istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Ebemkuşağı. Yazmaya gönül veren herkesin yolu açık olsun 😊🤚

      Sil
  9. Sibelciğim şu an bu yazını okurken o kadar duygulandım ki anlatamam.Çok teşekkür ederim bu güzel tanıtımın ve bu harika yorumun için ♥️
    Mira'nın yolculuğu hepimizin yolculuğu olsun istedim.
    Kitabımı beğenmene çok sevindim ,anlaşılmak öyle güzel ki...
    İyi ki varsın 🌺🥰

    YanıtlaSil
  10. Canımmm❤️ evet Mira'nın yolculuğu hepimizin yolculuğu aslında, bunu öyle güzel yansıtmışsın ki tekrar tekrar tebrik ediyorum seni. Şu hayatta pek çok rolü, pek çok görevi üstlenmiş hemcinslerimin, kadınların ekstra üretimleri gözümde her zaman çok ama çok değerli öyle olmaya da devam edecek. Yolun açık, okurun bol olsun inşallah. En derin sevgi ve selamlarımla Sevilciğim 😍👏🧿🤗🤚

    YanıtlaSil
  11. Gizem, fantastik, kişisel gelişim...
    Merak uyandırdı doğrusu.
    Teşekkürler tanıtım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaret ve yorum için 😊🤚

      Sil
  12. Kitap alınacaklar listemde, konusu ilgi çekici, merak ediyorum:))) Çok güzel yorumlamışsınız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Keyifli okumalar dilerim. Sevgiler :))

      Sil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. İlk çıktığında kitapevlerinde aradım hemen ama sanırım on-line sipariş vermek gerekiyormuş. Ne güzel bir tanıtım ve anlatım:) Öncelikle Sevil Hanım'ın, sonra da sizin kaleminize sağlık Sibel Hanım:) Bu hafta inşallah benim de elimde olacak. Mutlu haftalar şimdiden, saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi okumalar dilerim Sezgin Bey. İnşallah sizin gezi kitabınızı tanıtmak da kısmet olur😊🤚

      Sil
  15. Arkadaşımızın kitabını mükemmel bir üslup ile özetlemişsiniz. Teşekkürler Yıldız Hanım. Arkadaşımıza destek olmak gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaret ve yorum için Fatih Bey 😊🤚

      Sil
  16. o kadar güzel anlatmışsın ki alıp okumak şart oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Lerzancığım. Okumanı isterim gerçekten. Sevgiler 🤗🤚

      Sil
  17. Merhabalar.
    Konusu çok ilginç bir kitap. "Ya Başka Bir Hayat Mümkünse" Aslında mümkün olduğuna ben inanıyorum. Çünkü, her şey bizim elimizde. Eğer biz istersek, başka hayatlar mümkün olabiliyor. Bu güzel kitap tanıtımınız için çok teşekkür ederim. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Recep Bey. İnşallah okuma fırsatı bulursunuz. Bir sonraki yazımı da okur musunuz lütfen :))

      Sil
  18. Sevil çok özel bir insan, sen de öylesin canım. Başarılarınızın devamını dilerim her zaman için 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Deryacığım, güzel bakan güzel görürmüş. Sevgi ve selamlarımla :))

      Sil
Yorum Gönder
Üst