İYİ TATİLLER

31

Merhabalar,

Malumunuz sömestr tatili başladı. Biz de kuzumuzu alıp biraz da babaannelerde melesin, biraz da oralarda tepişsin diye şehir dışına (deplasmana) gidiyoruz :))

Çocukken sabırla beklediğimiz karne gününü, karne hediyesini ve yarı yıl tatilli heyecanını şimdi ancak evlatlarımızın coşkusunu izleyerek yaşıyoruz öyle değil mi?

Aile büyüklerini ziyaret etmek, aile üyelerimizle özlem gidermek, işe yetişme telaşı olmadan birilikte keyifli ve uzun sabah kahvaltıları yapmak, gün içinde farklı etkinlikler planlamak da biz yetişkinlerin karne hediyesi olsun o zaman deyip harekete geçtik. Yarın sabah yolcuyuz.

Bu kadar sözü niye mi yazdım. Kısa bir süreliğine güzel yazılarınızdan biraz mahrum kalacağım. Niye uğramadı acep, niye yorum atmadı ki diye aklından geçirecek olanlar varsa eğer haber vereyim, ön alayım dedim.

Şimdi valizlerimizi hazırlamak üzere müsadenizi istiyorum. Beni özleyin anacığım.

İyi tatilllerrrrrrrr  :))



Yorum Gönder

31 Yorumlar
  1. Ben de bizimkileri gönderdim memlekete Cumartesi günü. Size de iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  2. Sizin tabirinizle deplasmanda başarılar :) Sıla-i Rahim iyidir, iyi tatiller...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  3. Özleriz tabisi deee :)) Huzurlu tatiller olsun kuzularla birlikte ;)

    YanıtlaSil
  4. Hadi bakalım, güle güle git. Kısa da sürse tatiller güzeldir:)

    YanıtlaSil
  5. Hepinize ayrı ayrı çokkkkk teşekkür ederim 😀🤚

    YanıtlaSil
  6. En güzelini yapıyorsunuz. Güzel ve keyifli bir tatil dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. İnsanların ailece daha fazla zaman geçirmesi gerekiyor. Bir kaç ara tatil daha mı olmalı acaba!? :)

    YanıtlaSil
  8. iyi yolculuklar iyi tatiller sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ^_^ bu bir otomatik yorum olduğu için üzgünüm zamanım çok azdı tüm blogger arkadaşlarıma destek olmak için geldim KONULOJİ sizi seviyor tüm blog sahibi arkadaşlara başarılar diliyorum <3

    YanıtlaSil
  10. Yarı yıl tatilleri sevilir, beklenir. Motive eder.

    YanıtlaSil
  11. Tatil güzel şey... İyi tatiller ve iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  12. Hayatta en önemli şey sevdiklerimize zaman ayırıp, onlarla vakit geçirmek. Çok iyi yapmışsınız Yıldız Hanımcım. İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  13. oleeey ne güzeeel iyi tatiller iyi yolculuklar, sağlıkla gidin gelin, ama sonra da anlat bize o güzel günleriiiii :) tatil keyfiylee yeni öyküler de yaz ama bana neeee, boooo :)

    YanıtlaSil
  14. Güzel dilekleriniz için hepinize çok çok teşekkürlee😀🌷🌷🤚🤚

    YanıtlaSil
  15. Kuzucuğun gözlerinden öpüyorum. İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  16. Çocuklar için en güzel tatili planlamışsınız.

    YanıtlaSil
  17. Tatilde hiç bir istediğimi yapamadım ne hayallerim vardı ama zaman çok çabuk geçiyor.İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  18. Oh git git gez gez gel canım iyi tatıller .

    YanıtlaSil
  19. tatili bende dolu dolu geçirmeye çalıştım. Aile büyüklerine ziyaret ve bol bol gezi :))

    YanıtlaSil
  20. ayol tatildesin diye mimlemediydim seniii :) yap o zaman sen daaa :)

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst