TANIŞTIĞIMIZA MEMNUN OLMADIM

91
Merhabalaaaarrr,

Bu aralar herkes mim okuma, mim yazma telaşında. Benim pre-yaşlılık sürecimle ilgili ön tespitlerim belki biraz içinizi bayabilir, nereden çıktı şimdi bu yaşlılık mevzusu, ne güzel, genç genç takılıyorduk da denebilir. Ama ben yine de şu aralar kendimle ilgili gözlemlerimi sizlerle paylaşmadan edemedim. Kesintisiz 28 günlük mim yazıları ile meydan okuyamasam da  kendi pre-yaşlılığıma meydan okuma zamanımın geldiğine dair ciddi delillerim, var çünkü elimde.

"Hangi deliller? diyeceksiniz şimdi.

 İşte aşağıda sıralıyorum madde madde:

1. Artık Türk Sanat Müziği dinlemekle kalmıyor, üstüne bir de müdavimi olduğum koroda fasıl da söylüyorum.

2. Pop müziği, yıllarca yüksek sesle dinlemeyi tercih etmişken şimdilerde en fazla üçüncü şarkıda sesi kısma ihtiyacı duyuyorum. Televizyondan yükselen volüm normal frekansımın üzerine milim çıksa rahatsız oluyorum.

3. Yıllarca  aynı kiloda (± 2) çok da fazla zorlanmadan kalabilen ben,  bir beden büyümüş anatomimle tanışıp, anlaşmaya çalışıyor, arkadaşlarımın "sana yakışan kiloya ancak kavuştun" sözlerine aşırı itibar ediyorum.

4. Şeker ayarını,   pişirenin eşik değerine terk ederek içtiğim Türk kahvesini artık daha sık içiyorum. (Üstelik sadeeeeeee)

5. Eskiden sıkıcı bulduğum kadın günlerinin modernize edilmiş konseptli versiyonlarına uzun zamandır gönüllü katılım sağlıyorum.

6. Bakım kremlerine daha çok başvuruyorum.

7. Kaz ayaklarına yüz yogasının iyi geldiğini yaptığım derin araştırmalar sonrası öğrenmiş bulunuyorum.

7. Estetik operasyonları kınayanları şiddetle kınıyorum.

8. Topuklu ayakkabılarla sükse yapmak yerine tercihimi, konforuma katkı sağlayan seçeneklerden yana kullanıyorum.

8. Tatlı kuzumun matematik ödevlerini alzehimer ile mücadele egsersizi olarak algılıyorum.

9. Yakın gözlüğü takmaya başladığımı kafama takmamaya çalışıyorum.

10. Yer çekiminden bahsetmiyorum bile.

11. Son olarak  çarşı, pazardaki değerli esnaf kardeşlerim sizlere sesleniyorum; her zaman ablanızdım, her zaman kardeşinizdim,  bacınızdım ne ara teyzeniz oldum, ne zaman yengeniz oldum Allasen bi  deyiverin hele.

Henüz gözlük gözümdeyken evde gözlük aramaya başlamadım, Heidi'nin hiç haz etmediği Bayan Rotenmayer gibi gözlüğüme ip takmadım,  misafirliğe giderken terlik götürme aşamasına gelmedim, hava raporuna göre giyinip tedbirli çıkmayı denemedim ama nankör yıllar bize bunları da yaptıracak mirim.  Görün de bakın azizim.


Yaşlanmak, pre-yaşlı, bakım kremi, kaz ayağı, estetik, alzehimer, egzersiz

Yorum Gönder

91 Yorumlar
  1. ruhunuz genç kalsın en mühimi o :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en mühimi o Arsel. Çok doğru söylüyorsun. Ruhun ne kadar genç ve güzelse dış görünümün de o kadar genç ve güzel bence de :)) Çok teşekkürler, sevgiler :))

      Sil
  2. Bende 44 yaşımdayım sanat müziği dışında diğer bütün seçenekler bende de mevcut hele teyze diyenlere her seferinde kafa atasım geliyor.Daha dün küçük çocuktum ne ara teyze oldum ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzellll, yaşını şakkadanak yazmışsın. Bravo vallahi. Sevgilerimle :))

      Sil
    2. Yazarım,söylerimde ama iki yıl önce bir blogger dediki annemden iki yaş küçükmüşsün nasıl sinir oldum:))hadi uyu artık iyi geceler.

      Sil
    3. Bak hele sen şunaaaaa, (tamam, tamam kapatıyorum artık yarın Pazar diye biraz saldık galiba :)) Sana da iyi geceler. Tatlı rüyalar :))

      Sil
  3. Yazınız çok güzel olmuş bende sizi iadeyi ziyarete beklerim.
    https://devyemekevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ara ara uğruyorum size. Selamlarımla :))

      Sil
  4. Türk sanat müziği bizim ailemiz için cok ozeldir.Annem Arif Sami Tokerden ders almış.Rahmetli anneannem ,dayımda söylerdi.Dayim piyano çalardır.Ahh eski günler geldi aklıma. Kaz ayakları konusunda ki tavsiyeni bende uygulamalıyım:) Türk kahvesini hergün içerim hemde sekersiz olarak❤Pazarcilara gelince gözlüğü onlar taksın bence:)🌟🌟❤🌟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel müziğin içinde büyüdün demek. Son cümlenle varyaaaa beni fethettin İnci😎😎😍😀🌷🤚

      Sil
  5. tespitler kesin doğrudur.olsun hayat her yaş için kendine göre güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Mehtap. Teşekkür ederim. 😀🌷🤚

      Sil
  6. Sağlık olsun huzur olsun gerisi hallolur :) Ve tüm bunlara yaşlanmak değil, yaşam deneyimi edinmek dersek daha güzel olur sanırım. En kötü ihtimalle geçen zamanın geri gelmediğini, bu sebeple de her saniyenin ayrı bir değeri olduğunu öğreniyoruz işte ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir bakış açısı bu. Harikasın canım.

      Sil
  7. Ay ne tatlı bir yazı!! :)) Bunlar benim de iç dökmelerim aslında ! Yazık o esnaf halkına yazık iki dakkada harcıyorlar insanı. Günlere bilem boyun mu eğicez yani zamanla? Aman Allahım :))) Yüz yogası olayına da bi bakiim ucundan kıyısından. Ya Yıldızcım aslında bizim kalplerimiz böyle genç olduğu sürece yılların ya da somut göstergelerin ne önemi var ki!? Bırakalım da gözlüğümüz kaybetmemek için ona ip takıverelim yeter ki gözlüğü tepemize çıkarıp mutfakta kendi yemeğimizi pişirme gücü kuvveti versin Mevla her yaşta. Sağolasın bu güzel yazı için. (İnsanın kendi gibileri bulması ne güzel! ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canım, inşallah. Bu güzel, bu sıcak yorum için çok teşekkür ederim. Blogdaki ailemi çok seviyorum. Gerçekten 🙏😍🌷🌷🤚

      Sil
  8. Ben 35 im sen kaç oldun ki... hatta 36 ya basamak dayadım bile bu sene itibari ile :D
    Saçımda ilk beyaz telimi gördüm daha da birşey demiyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençler ve genç gösterenler yaşını şıp diye söyleyiveriyor işte böyle. 😊🌷

      Sil
    2. Öyle mi oldu.. doğru tespit aslında:)
      30 undayken yirmi sanıyorlardı.

      Sil
  9. Çok keyifli bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatih kardeşim 😊🤚

      Sil
  10. 42 yaşındayım anan ruhum hala 18-20 arası gidip gelir 😂
    Önemli olan nasıl göründüğümüz değil nasıl hissettiğimiz diye düşünüyorum.
    Şeker tüketmiyorum ama kahvemi hala şekersiz içemiyorum 🙈 kadın günlerine ben hala ısınamadım nedense
    Bu arada mimler ayrı sizin yeriniz ayrı efendim 💞sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim. Cansın🙏😊🌷🤚

      Sil
  11. Çok sevimlisiniz :) Böyle kendiyle barışık insanlara çok ihtiyaç var.Sizinle yüzyüze sohbet etmeyi çok istedim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim Yurdagül. Böyle düşünmene çok sevindim. Keşke buna imkan olsaydı. Benim de senden öğreneceğim çok şey var. 😍😊🌷🌷🤚

      Sil
  12. Terfileri severdim ama😊😇🤔🤔

    YanıtlaSil
  13. Her yaşın ayrı bir güzelliği var. Kalbimiz ölmesin yeter ki. Sevimli bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık.🌸😊

    YanıtlaSil
  14. Ben de geçen senelerde kendime böyle tesbit yapmıştım . Benimkiler ağrılar ve yatmadan önce uzayan ilaç sürmeleri sonucunda ortaya çıkmıştı. Daha o aşamaya gelmemişsin bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin adımlarla ilerliyorum Handan 😀🌷🤚

      Sil
  15. Yazılarınızı okudum. izlemeye aldım. Sizi de bloguma bekliyorum.. İyi günleriniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selen. Hoşgeldin. Ben de takipteyim. Selamlar 😊🌷🤚

      Sil
  16. Kaz ayakları için bakım kremi şart artık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt öyle görünüyor 😀. Teşekkür ederim uğradığın için sevgiler 😊🌷🤚

      Sil
  17. Bu maddelerin her birini zamanla bizlerde yaşayacağız eminim :) Hayat bir rüya gibi bir bakmışız bitmiş. Anın tadını çıkarmaya çalışmak en güzeli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçış yok mirim. Sevgiler 😇😊🌷🤚

      Sil
  18. ha haaaaa yazık sanaaa ha haaaaa :)

    YanıtlaSil
  19. İnsanın kendisiyle ilgili bu durumları yazması çok sahici oluyor. Herkes yazamaz böyle Yıldız. Cesaretin için tebrikler.

    YanıtlaSil
  20. Hayatımızın kısmetsiz üç aşaması çok doğru tespitler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu aşamalardan geçiyoruz. Teşekkürler ziyaret ve yorum için. Selamlar 😊🤚

      Sil
  21. hep bunlar sendrom sen takma bence kafana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takmıyim değil mi? Bence de . Çok teşekkürler :))

      Sil
    2. rica ederim takma tabi amannn :)

      Sil
  22. ben nene oldum:)) şaka bir yana geçen gün kadın kucağında çocuk bana bakarak bir şey söyledi. Kadın tabii annem nene o demesin mi? bende nerden nene oluyorum diye bastım kalayı:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok artıkkkkkk, hak etmişiz sanki biraz :)))

      Sil
  23. O delillerin çoğu beni de işaret ediyor :))))

    YanıtlaSil
  24. leopar deseni sevip kırmızı rujda seviyorsan hoşgeldin aramıza :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolabımda leopar desenli atkı bile yok. Ama sen deyince hatırladım da şimdi, geçen gün girdiğim mağzada leopar desenli gömleği elime alıp inceledim uzun uzun iyi mi? :))

      Sil
  25. Yeaah ! bende estetik fiyatlarını kınıyorum zam üzerine zam yapmışlar yaptıracak olsam para yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, çok pahallı bir hizmet. Zaruri ihtiyaç değil, lükse giryor gözüyle bakılıyor ya :))

      Sil
  26. harika bir yazıydı keyifle okudum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  27. Ben de mi teyze desem acaba :P Neyse kafama terlik gelmeden susayım :) Şaka bir tarafa zaman su gibi akıyor ve gittikçe yaş alıyoruz. Türk sanat müziğine gelince her yaşta dinlenmesi gereken bir müzik türü. Oldukça samimi ve eğlenceli bir yazı. Keyifle okudum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız teyzenin terlikleri bile topuklu değil İbrahim, korkma, kafanı kırmaz :))

      Beğenmene sevindim. Teşekkür ederim, selamlar :))

      Sil
  28. Çook güzel anlatmışsın bayıldım. her sözcüğe imzamı atarım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aytül, uğramana sevindim. Sevgiler :))

      Sil
  29. Her yaşın güzelliği ayrıdır efendim :)
    Çok tatlısınız, keyifle okudum maddeleri ❤️

    YanıtlaSil
  30. Çok teşekkür ederim efendim. Sevgiler selamlar 😊🤚🌷

    YanıtlaSil
  31. Ay sen çok yaşa emi Yıldız. Resmen sesli güldüm. Bak bu TSM olayına bende girmiştim ki zaten oldum olası TSM severim ama benimki maalesef kısa sürdü. Ama sen devam et. Pop müzik benim de kafam kaldırmıyor gerrrççeekkk....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülüp geçiyoruz işte ağlanacak hallarımıza Beydaaaaaa.

      Sil
  32. Harikasınız, çok eğlendim okurken :))

    YanıtlaSil
  33. Öyle ince dokunuşlu maddeler ve nokta atışı olmuş ki, bu yazıyı gözden kaçırdığıma üzüldüm şimdi. Aah ah, dertler derya olmuş mu diyelim ne diyelim bilmiyorum ama şu yer çekimi kısmına biraz daha güleceğim sanırım :P :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :))
      Teşekkür ederim ziyaret ve yorum için.

      Sevgi ve selmalarımla :)

      Sil
  34. İbrahim hocamın bloglarda ne var ne yok yazısında dikkatimi çekti başlık, eski ve yeniye dair çok güzel çıkarımlar olmuş :) güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Erhan, uğramana sevindim. Selamlar :))

      Sil
  35. Gerçekten eğlenceli ve gerçekçi bir yazı olmuş:) Bende 29 yaşıma gireceğim bu yaşa kadar karikatürdeki gibi yaşlanmak istemiyorum diyordum. Ama yaşım 3lü rakamlara yaklaştıkça hayatım daha da güzelleşiyor,anlamlaşıyor. Sanırım en güzel yaşlarım geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bloguma. Böyle düşünmen ne güzel, sağlıklı yaş almalar, mutlu yaşamlar diliyorum. Takipteyim. Sevgilerimle :))

      Sil
  36. gözlük gözümdeyken gözlük aramaya başlarsak iş kötü zaten :D bu arada siteme bi ara uğradiğınızda bilgisayardan girerken üst sağ tarafta mobilden girişler için yazıların altına gelen bir "anket" var lütfen onu cevaplar mısınız benim için çok önemli

    YanıtlaSil
  37. Cevapladım. Tıpkı bir önceki gibi. Selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
  38. Yıldız'cığım ama bunlar yaşlılık belirtisi değil ki canım benim. Kendini boşuna üzüyorsun. Bunlar daha sağlıklı, daha kaliteli bir yaşamı benimsemenin göstergeleri. Bakım kremi kullanmak, o zehir gibi içinde ne olduğu belli olmayan kahveler yerine Türk kahvesi içmek, şeker kullanmamak senin sağlığın için önemli. Ayrıca Türk sanat müziği candır. Kaliteli bir müzik türüdür. Bunu dinliyor olman da müzik zevkinin artık oturmaya başladığını gösterir. Eskiden hepimiz dinledik "o iki nota bi beste" müzikleri amma velakin bir süre sonra insanın kulağı kaldırmıyor o zıttırı zıttırı aynı şarkı çalıyor havasındaki müzikleri canıımm :) Dert anasına sorsaydın bunu, sana daha detaylı açıklardım:)

    YanıtlaSil
  39. aslında mantıklı bir başlık ve cevaplar olmuş.. 11 maddede yazılanların hepsine "sizinle tanıştığımıza memnun olmadım" diyosunuz o zaman..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlılığı çağrıştıran yazılmış yazılmamış herşeye tanıştığımıza memnun olmadım diyorum velhasıl Ertuğrul :)) Benimkisi biraz nükteli bir anlatım elbette. Aslında yaşımı ve bana getirdiklerini seviyor ve kabul ediyorum. Tıpkı Dert anasının da anlatmaya çalıştığı gibi :))

      Sil
  40. Ya ne güzel yazmışsınız bence bunu espirili bir dille yazabiliyorsanız ruhunuz hala çok genç olduğunu düşünüyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruh yaşanmıyor yaşlanmasın da zaten öyle değil mi😊🌷🌷🤚🤚

      Sil
  41. gözlük hariç her madde beni anlatmış, gözlük de yakındır gerçi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldin o zaman Esra'cığım :))

      Sil
  42. Sevgili Yıldız, senin bu yazıyı her okuyuşta ayrı bir haz alıyorum. Ben de inan ki senin gibiyim; yaşlanma fikri hiç hoşuma gitmiyor. Gençlik çok güzel. Sen yine de böyle konulara çok odaklanma bence.:)

    YanıtlaSil
  43. Okurken çok keyif aldım ama her yaş ayrı bir güzel işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cdediğin gibi her yaş ayrı güzel. Tada tada gidiyoruz bakalımm😊🌷🤚

      Sil
Yorum Gönder
Üst