YAZ MİMİ

46
Değerli blog arkadaşlarım,
Öncelikle Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Sevgili arkadaşlarım Renkliblogsayfam ve ErsinCe(Şiirler Güzel Sözler) beni Efsunvari blogun başlattığı ve kendisinin de işaret ettiği yaz mimine eklemiş. İlgili yazılara üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Kendilerine çok teşekkür ederek hemen soruları cevaplıyorum;

1-Yaz Mı, Kış Mı?

Kesinlikle yaz. Günler daha aydınlık, daha uzun ve daha bereketli. Kimse soğukta, ayazda değil. Karpuz ve peynirin bile öğün olduğu kolaylık mevsimi, çocukların oyuna doyduğu, dost akrabanın buluştuğu tatil sezonu daha ne olsun…..

2- Hayalindeki tatil neresi, neden?
Tatil mekânları ile ilgili alternatifler üzerine eşimle konuşur, hep aynı yerlere değil de mümkünse farklı yerlere gitmeyi tercih ederiz. Yurt dışı gezilerimiz genellikle iş vesilesi ile oldu fakat arkasına önüne tatlı eklentiler yaparak birçok iş gezisini şölene dönüştürme ve pek çok ülkeyi gezip görme imkânımız oldu birlikte. Kültür gezileri ile birleştirilmiş tatiller güzel oluyor. Şimdilerde ise sessizliğin içinde olup istediğim zaman (dakikalar içinde) kalabalığa ve temponun içine karışabilecek mesafedeki tatil ortamlarını daha çok seviyorum sanki. 

Hayalimde; çok aşina olmadığımız egzotik kültürlerinden dolayı uzak doğu turu var, inşallah kısmet olur.

3- Tatil hakkındaki en büyük beklentin nedir?

Ailem yanımda olmalı, ortam hijyenik olmalı. Gittiğim yeri temsil eden  lezzetleri tatmalı ve oraya özgü tarihi ve kültürel yerleri gezip görmeliyim. Önceden okuma yaparak gitmek çok güzel bir hazırlık olur.

4- Sınırsız bir bütçen olsa, bunu nasıl kullanırdın?
Yurt içi, yurt dışı her yeri gezip görmek, anılar biriktirmek, bu anıları kaleme almak ve paylaşmak isterdim.

5- Unutamadığınız bir tatil anınız var mı?
Kuzucuğumuz dokuz aylık bebekti. O kadar güzel bir tatil yapmıştık ki birlikte. Ama geri dönüş yolunda ateşlendi bebeğim, huysuzlandı, hiç durmadan, hiç susmamacasına ağladı. Yol üstündeki özel bir hastanede almıştık soluğu. İlaç tesir edinceye kadar yaşadığım üzüntü, stres ve panikle birlikte bir yıl boyu yeteceğini düşündüğüm ve her bir hücreme ayrı ayrı depoladığımı zannettiğim enerjimin o an, oracıkta tükendiğini düşünmüştüm.

6- Yazın yapmaktan en keyif aldığınız aktivite nedir?
Yüzmek, gezmek, okumak yazmak, dondurma yemek, karpuz yemek..... yazınki ritüellerim.

Bu mimi birçokları yaptığı için isim yazmıyorum. Yapmak isteyen herkesi davet ediyorum. Yakında yapacağım bir kitap tanıtımı ile tekrar  görüşmek üzere şimdilik hoşçakalınız…..


Yorum Gönder

46 Yorumlar
  1. 1.sorunun cevabı Favorim oldu . :)

    YanıtlaSil
  2. Sınırsız bütçe ne güzel bir hayal dimi

    YanıtlaSil
  3. harika bir mim olmuş kalemine sağlık
    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sibel. İyi bayramlar :))

      Sil
  4. Yaz ritüellerimiz benzer olduğundan deniz kenarları fena halde doluydu :) güzel bir mim bende yazacağım ama önce mimleyeceklerimi belirliyorum :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Erhan. Uğrayacağım yaz mimine :))

      Sil
  5. Küçük çocuklar genelde böyle yerlerde hastalanırlar galiba. Benim de başımdan böyle olaylar geçmişti.Çok güzel bir mim olmuş. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Fatih Bey. Selamlar :))

      Sil
    2. Benden de sevgi ve saygılar. En güzel günler sizin olsun.:)

      Sil
  6. Ailemle birlikte olacağım, cocuklarımın mutlu olabileceği mekanlar tercihimdir.Yazları genelde ana baba ocağında, memleketimde olmak mutlu etmeye yetiyor beni.

    YanıtlaSil
  7. Neden yaz mevsimini sevdiğini o kadar güzel anlatmışsın ki ilk soruda, yüreğine sağlık. Umarım hayallerindeki geziyi bir gün yaparsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Çokkkkk teşekkür ederim. Selamlar 😊🤚

      Sil
  8. cevaplarını severek okudum, geçmiş bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. Özledik yazılarını canım çok güzel bir miyim yazısı olmuş Sana da mutlu bayramlar sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacığım. Ben de sizleri özledim. İnşallah bundan sonra daha sık paylaşım yapmaya çalışacağım. Sevgiler selamlar 😊🤚

      Sil
  10. Teşekkür ederim İlkay. İnşallah hayalimiz gerçek olur. Selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
  11. ben de yaz insanıyım :) çok güzel mim olmuş

    YanıtlaSil
  12. Yazın her yer cıvıl cıvıl ama ben daha çok baharı seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uğradığın için 😊🌷🤚

      Sil
  13. Beni kırmadığın için teşekkürler sevgili Yıldız 💞 mutlu Bayramlar

    YanıtlaSil
  14. çOK GUZEL CEVaplar ama ben ailem yanımda olsun istemem tatilde arkadaşlar candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arada öylesi de güzel olur 👍😊🌷🤚

      Sil
  15. Kitap tanıtımı yazını bekliyoruz 😀

    YanıtlaSil
  16. yıldız hanım biz yazı tercih edenler sayısı ona göre bende yazı tercih ettim mimniz benimkinden güzel olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah güzel bir yaz olur. Teşekkür ederim 😊🤚

      Sil
  17. Sevgili Yıldız hanım, Yaz Mimi etkinliğine bizleri kırmayıp katıldığın için teşekkür ediyoruz. Yine her zaman ki gibi harika bir etkinlik okuduk emeğinize kaleminize sağlık. farklı Mimler de görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, inşallah 😊👍🤚

      Sil
  18. 9 aylık bebekle tatil, seyahat kolay değil, neyse ki, atlatmış:) inşallah o Uzak Doğu turunu yaparsın. Bence kesin yaparsın hatta. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ablacığım. Özlemişim seni ve yorumlarını. 😍🌷🤚

      Sil
  19. Keyifle okudum özellikle yaz mı kış mı sorusuna verdiğin yanıtı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  20. Kuzucuğa üzüldüm. Yaşadığın stresi az çok tahmin edebiliyorum. Kötü bir anıymış. Güzel bir mim yazısıydı, teşekkürler Yıldız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaret ve yorum için 😊🤚

      Sil
  21. Yaz benim de en sevdiğim mevsimdir.Tatil gibisi de yoktur ama bir de çocuklar hiç hasta olmasa değil mi ?Güzel bir mim olmuş, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  22. Yaz mimi çok keyifli oldu Yıldız'cığım. Sen de çok güzel cevaplar vermişsin. Keyifle okudum. Yazı çok güzel tanımlamışsın 1. soruda. Ben aslında kış insanıyım. Ama yazın yeri ayrı tabii. :)

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst