BLOG KONUĞUM BİR GÜNCE

48

Merhabalar,
Bugün ilk defa bir blog konuğu ağırlıyorum sevgili arkadaşlarım. Blog dünyasının bana kazandırdığı güzel yürekli gençlerden biri o. Aslında yeni tanıdığım ancak hemen ısındığım çok hoş bir sitesi var. Sevdiğim bazı arkadaşlarım takipçi olmuşlar bile. “Bir Günce”den bahsediyorum. 

Çok gayretli, yenilikçi ve üretken bir blogger. Teknik donanım bilgilerine kendi bloğunu düzenleyip şekillendirecek kadar da hâkim üstelik.  Ayrıca, yakın zamanda yaptığı paylaşımda hazırladığı orijinal temayı isteyen herkesle paylaşacak kadar da cömert. Ben de bu vesile ile yakınlık kurmuş oldum kendisiyle. İletişim kutusu üzerinden yaptığımız yazışmalar bizi bu noktalara kadar getirdi. Şu an gezindiğiniz siteye sihirli parmaklarıyla dokunarak uzun zamandır hayalini kurduğum bloguma beni o kavuşturdu. Bunun için ne kadar teşekkür etsem azdır sevgili Zeynep’e.

Kitap okumayı, denemeler yazmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyor Zeynep.  Gezip, gördüğü yerlerin, yaptığı maket evlerin, çok sevdiği kediciklerin resimlerini çekip, paylaşıyor. Bununla ilgili blogunda “fotoğraf arşivi” köşesi de oluşturmuş durumda. Fotoğrafları hiç de öyle android bir telefonla çekilmiş gibi durmuyor. Oldukça profesyonel bir kamera ile çekilmiş gibi adeta.  Ayrıca bloglarda görmeye pek alışkın olmadığımız “Alıntı Koleksiyonu” köşesi de oluşturmuş. Bu köşede sevdiği yazarlardan derlediği güzel cümleler, paragraflar var. Onlardan biri, benim de çok beğendiğim, az sözle çok şey anlatan Frederick Douglass’a ait şu söz: “Bir kez okumayı öğrendikten sonra sonsuza dek özgür olacaksınız.”
"Haftalık Güzellikler" adını verdiği bir diğer köşede ise o hafta içinde beğendiği filmleri, müzikleri, kitapları, komik bulduğu şeyleri paylaşmayı planlıyor. Bilgisayar oyunlarını çok seviyor. Blogunda bununla da ilgili bir hazırlığı var. “Oyun İncelemesi” adı altında açtığı bu alt kategoride “Ori and the Blind Forest” isminde bir paylaşımda bulunmuş. İlgi duyanların dikkatinden kaçmasın diye belirtmek istedim.

İleride kütüphane açmak ve hayvanları korumak gibi muhteşem hayalleri var Zeynep’in. Genç yaşına rağmen topluma ve doğaya hizmet eden bu tür projeleri düşünüp hayal etmesi bile ülkem adına beni son derece ümitlendiriyor.

Zeynep’i ya da Bir Günce’yi daha yakından tanımak ve takibe almak için pek çok sebebimiz var sözün özü. Böyle kardeşlerimizin heyecanına ortak olmalı ve onların taze bilgilerinden, genç bakışlarından, güzel enerjilerinden, güncel zenginliklerinden istifade etmeliyiz diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

Yorum Gönder

48 Yorumlar
  1. Zeynep' i beğenerek takip ediyoruz zaten. Blogunuz da çok güzel olmuş, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten kaliteli bir blog. Dün takipleştik :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzda birkaç önemli problem var. Gözünüzden kaçmış sanırım. İletişim sayfanızdan ulaşmaya çalıştım fakat sayfa deaktif. Bloğumdan iletişime geçerseniz yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim yardımseverliğiniz için. Zeynep hala devam ediyor sanırım. Selamlarımla 😊🤚

      Sil
    2. Merhaba Can. Geri bildirim yaptığın için teşekkürler.
      Şu anda ben hala tema ve içerikleri üzerinde çalışıyorum. Ayrıca "İletişim" kısmına da göz atacağım.
      Bulduğun büyük problemleri benimle iletişime geçerek aktarırsan sevinirim.

      Sil
    3. Siz ne harikasınız blogcanlar🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷😊😊😊🤚🤚

      Sil
  4. hemen ışınlanıyorum ...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar. Yazınızı okurken size böyle şeyler düşündürmüş olmam beni ne kadar mutlu ettiğini anlatamam. Size yardım etmek büyük bir zevkti. Ben size çok teşekkür ederim. Ayrıca yorumlarda da güzel yazılar gördüm hakkımda. Onlara da çok teşekkür etmek istiyorum. Eminim ki büyük bir aile olacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt biz çok güzel, çokkkkk güçlü bir aileyiz Zeynep ciğim. Bunu sayende bir kez daha anlamış oldum. Ayırdığın değerli zaman ve emek için tekrar çok teşekkür ederim. En derin sevgi ve selamlarımla 😍🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌷🤚🤚🤚

      Sil
  6. Çok güzel olmuş gerçekten. ✨✨

    YanıtlaSil
  7. Canım yeni teman hayırlı olsun. Çok sade ve şık olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Beydacığım. Zeynep sayesinde. Öpüyorum seni 😊🌷🤚

      Sil
  8. çok güzel bir tema :) iyi günlerde kullan :)
    Zeynep'i de takibe aldım. değişik ve üretken bloglar keşfetmek harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Çokkkkk teşekkür ederim 😊🤚

      Sil
  9. Bir Gün!nin sayfasını ziyaret ettim. Takip ettim. Ne güzel bir blogu var..

    YanıtlaSil
  10. teman hayırlı olsun canım. Hemen tavsiye ettiğin arkadaşın bloguna da gidiyorum. Teşekkür ediyorum canım

    YanıtlaSil
  11. ivit yeni cicilerimizden, edischar gibii :) hımm siteni de bakıma aldı yanii, yaz bakımıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt yaz bakımı👍😀. Sağolsun 😍

      Sil
  12. Merhaba Yıldız'cığım. Blogger dayanışmalarını çok seviyorum. Takibe aldım arkadaşımızı. Teşekkürler bilgi verdiğin için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım bize destek verdiğin için😊🌷🤚

      Sil
  13. Bir Günce'ye kaçıyorum bende :))

    YanıtlaSil
  14. Fikrinizi beğendim, başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  15. Hemen ziyarete gittim.:) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim şimdi yeni blog arkadaşımıza uğrayayım tanışmamıza vesile oldunuz ✿゚ه.‿⎠

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Emine ciğim😊🤚🌷

      Sil
  17. Sizi mimledim haberiniz olsun:))

    YanıtlaSil
  18. Zeynep’in tüm hayalleri gerçek olsun dilerim. Şimdi takibe alacağım Yıldız. Tanıtım için teşekkürler. Dolu dolu bir genç kızmış maşallah... Sevgilerimle Yıldız kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece ablacığım. Evet gerçekten de dolu dolu bir evlat. İyi ki onu tanımışız. Sevgilerimi gönderiyorum size😍🌷🤚😊

      Sil
  19. Merhabalar.
    Konukseverliğiniz ve tanıtıcı paylaşımınız için teşekkür ederim. Söz konusu blog temaları olunca ben de arkadaşınızın sayfasını ziyaret ettim ve pek memnun kaldım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederiz Recep Bey. Eksik olmayınız. Selamlar

      Sil
  20. Yaşasın yeni üretken blog yazarları :))

    YanıtlaSil
  21. Zengin olsam kütüphane açarım diyen birinin bloguyla tanıştırdığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Büyük bir zevkti😊🤚

      Sil
  22. tanıdıgımıza memnun olduk..tesekkürler yıldız

    YanıtlaSil
  23. Sade ve güzel olmuş iyi günlerde kullan canım 😍.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst