HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ ON BİR ŞEY

22
Bilinmeyen Yönlerim

Merhabalar, 
Sevgili Lerzan Kara’danın başlatmış olduğu, sevgili Cafe Tigris tarafından mimlendiğim “Hakkımda Bilmediğiniz On Bir Şey” adlı etkinlikle karşınızdayım. Her iki arkadaşıma da teşekkür ediyor ve hemen soruların yanıtına geçiyorum.
1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?
Beni üzen kişi ya da olaylar üzerinde uzun süre düşünüp meşgul olmam. Bu durum hiç hoşuma gitmese de kendime engel olamıyorum.
2. En büyük takıntın nedir?
Bir yerden çıkarken dönüp dönüp kontrol ederim. Fişleri çektiğimi, camları kapattığımı bilsem de son bir kere daha bakma gereği duyarım. Restoranda oturduğum masanın etrafına bile mutlaka bir göz atarım. Yakınlarımın bu konudaki zaaflarını, eksikliklerini gidermeye çalıştıkça reflekslerim farkına varmadan fazla gelişti galiba. Buna rağmen hata yaptığım da olmuyor değil.
3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?
Yok.
4. Hayattaki en büyük başarın nedir?
Hayattaki en büyük başarım "kendimi tanımaya çalışma gayretim" diyebilirim.
5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir?
 Ailemle vakit geçirmek, yazmak, okumak beni çok mutlu eder.
              6. En sevdiğin ünlü kim?
En sevdiğim ünlü ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK
       7.Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı?
Şansa inanırım. İnsanın kendi şansını kendi yarattığına da inanırım.  İyi niyetin, temiz düşüncelerin, fayda getirecek çabaların yaydığı güzel enerjinin güzel tılsımları da oluyor bana göre.  Şans getirdiğini düşündüğüm özel bir eşyam yok.
            8. Hayalindeki meslek ve nedeni?
Eğitimciyim. Yaptığım işi ve öğrencilerimi seviyorum.
    9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?
Genellikle uyurum.
10. En sevdiğin film ya da dizi
İyi bir dizi izleyicisi olduğum söylenemez. Yeşil Yol sinema filmi unutamadıklarım arasında.
11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
Kendime “mutlu hissediyorsan bunu neye borçlusun?” diye sorardım. Cevabım da şu olurdu: “beklentilerimi en aza indirdim ve akışa karşı kürek çekmekten vazgeçtim.”

Bu mimi birçokları yaptı biliyorum ama eğer yapmamışlarsa ve zamanları varsa
-        Bir Günce
-        Kelebek Etkisi
-        Duo Diyet
-        Kitaplara Kaçanlar
-        Okumak Hayattır
-        İnciden Notlar
-        Esra Takım
-        Kaystros Kaplan Tyrha
arkadaşlarımı ve dileyen herkesi mimliyorum. Sevgi ve selamlarımla.

Yorum Gönder

22 Yorumlar
  1. Çok beğendim cevaplarını, akışa karşı kürek çekmekten vazgeçtim kısmı çok güzel :) Beklentiyi aza indirmekte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim 🙏😊🌷🤚

      Sil
  2. Şans sorusunun cevabı ilginç normalde herkes ya evet yada hayır derken sizden farklı bir açıklama gelmiş . "İnsanın kendi şansını kendi yarattığına da inanırım" 👏👏👍👍

    YanıtlaSil
  3. Kendini tanımak hayattaki en büyük başarı gerçekten çok doğru :D Sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. çok güzel cevaplar olmuş gerçekten 😊 şans cevabın çok sevdim 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim cevabın 6. soruya:) "İnsan kendi şansını kendi yaratır" cümlesine her zaman katıldığımı söyleyemem. Şans oyunlarını ele alalım mesela. Büyük ikramiye vuran kişi şanslıdır ve bilet alması onu şanslı kılmaz. Zira onun gibi bilet alan yüzbinlerce kişi vardır ama şanslı olan odur. Şans güzel bir anı tesadüfen yakalamaktır bence:)
    Beni de mimlemişsiniz, teşekkür ederim ancak daha önce mimlendiğim için yapmıştım bu mimi:)

    YanıtlaSil
  6. Ay o kontrol olayı bazen bende de abartı şeklinde olabiliyor.

    YanıtlaSil
  7. Hayatın özü, 11. sorunun cevabında. 6. sorunun cevabı da muhteşem.. :)) eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. bir milletin en sevdiği tanınmış kişisinin aynı olması inanılmaz gurur verici

    YanıtlaSil
  9. Çok keyifli yazmışsın canım Atamız sevilmez mi hiç 😊

    YanıtlaSil
  10. İnsanın kendini tanıması bence de en büyük başarıdır, çok doğru. Ben bu mimi geçen hafta yapmıştım, beni düşündüğün için çok teşekkür ederim, okumaya beklerim.

    YanıtlaSil
  11. Canım harika cevaplar gerçekten benide mimlediğine çok sevindim ama ben bu mimi yapmıştım önceden genede çok sağol öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Ya birde cevapların aynı benim cevaplarım gibi ortak çok noktamız var inan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamadım sayfanda cevaplarını🤔😇😊

      Sil
  13. eveeet insan bişi beklemezse her istediği oluyo hihihi :)

    YanıtlaSil
  14. Yıldızım 2 de aynı beni anlatmışsın:).Ah Yeşil Yol benimde unutamadiklarimdandır.
    Bende mimlemişim.Cok teşekkür ederim. En yakın zamanda yapacağım.
    Sevgilerimi gönderiyorum ♥️

    YanıtlaSil
  15. Canım harikasın
    Öncelikle teşekkür ederim
    Bu arada meslektaş olduğumuzu bilmiyordum .
    Ayrıca mutlu oldum
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  16. Selaamm :) Ben de sizi Notalarla Yolculuk yazımda mimledimmm:) Aranızda henüz çok yeniyim ve ilk takip ettiklerimden biri olduğunuz için sizi seçtim:) Yazıp, yazmamak sizin kararınız elbette ama bilgi vermek istedim..
    Benim de favorim tabii ki "En sevdiğim ünlü ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK" Sonsuza dek...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Cevaplar çok keyifliydi ya Çok teşekkürler Yıldız Hanım

    YanıtlaSil
  18. Bir süreliğine blog aleminden ayrı kaldım. Bu zaman zarfında bana yorum ve ziyaretlerle destek olduğunuz için çok teşekkür ederim, iyi çalışmalar.:)

    YanıtlaSil
  19. Kendinde sevmediğin özelliğin ve en büyük takıntın ikimizin de aynı 😀

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst