HİÇBİR ŞEY İÇİN GEÇ DEĞİL

22

Hayatta her zaman her şey mümkün
Merhabalar Blog Ailem,

Hepinizin sağlığı yerinde, işleri yolundadır inşallah. Dün (5 Aralık) Mustafa Kemal Atatürk’ün Türk kadınlarına seçme ve seçilme hakkını hediye ettiği günün yıldönümüydü. Bu konuda sevgili Derya o kadar güzel bir yazı kaleme almış ki, ben daha fazla bir şey eklemek istemiyorum. Hala okumayanlarınız varsa Deli Kızın Bohçasını mutlaka karıştırmalı diyorum. Dün ayrıca mühendisler günüydü. Mühendis kardeşlerimizin gününü de kutluyorum. Bir mühendis olan ve “Yüzleşme” adlı son yazısını beğenerek okuduğum Beyaz Yakalı’nın gününü de bu atıfla kutlamış olayım. Madem öyle diğer meslek guruplarından arkadaşlarımın adını da anmadan geçmeyeyim. Doktorlara güç, sıhhat, öğretmenlere sevgi, sabır, esnaflara bol kazanç, zanaatkarlara hüner, sanatkarlara kanat, yazarlara ilham, blogger’lara bol yorum diliyor, atladıklarımdan da af diliyorum.  Blogger demişken de sevgili İnci’nin başlattığı “Blogger Mimi”ne de mutlaka uğramınızı tavsiye ediyorum. Bizlere bloğumuzu sorgulatan bu güzel mim, blogumuzu tanıtmak için güzel bir fırsat aynı zamanda.

Konu başlığıma hala giriş yapamadığımın farkındayım. Yazılı sohbet ne kadar güzel bir şey öyle değil mi sizce de? Dilediğince konuşuyorsun, sözünü kesen, anlatma iştahını frenleyen, seni uzun süre dinleyici pozisyonuna mahkum eden ani blokajların yok. Hele bir de el ayak çekilmişse kapı zili, telefon vb uyaranların yoksa ne ala. Sadece siz ve dinleyecileriniz, pardon okuyucularınız var. Onlarla aranızda kurduğunuz görünmez, sihirli bir bağ var bir de. Onlar, gönüllü esirleriniz. Seviyorum esir almayı ve esir düşmeyi.

Anlatmayı düşündüğüm konu başlığına hala ve hala giriş yapamadım. Bence yazı tadında kalsın, çünkü isterim ki gönüllü mahkûmlarım yazının uzunluğuna bakıp esarethanemden kaçıp gitmesinler. Onu da bir sonraki sefere bırakayım.

İYİ HAFTA SONLARI...

Not: Sevgili Deep, bloguna hiçbir şekilde giremiyorum. Geçici bir durum olmasını ümid ediyorum. Kusura bakmayasın.



Yorum Gönder

22 Yorumlar
  1. Dediğin çok doğru Yıldızım. Burada özgürce yazabiliyor ve gereksiz kısıtlamalara tabi kalmıyoruz. Bazen yazarken kendimizle yüzleşiyor, bazende yalnız olmadığımızı hissediyoruz.Tavsiye ettigin yazıları mutlaka okuyacağım .Mimimi kabul ettigin ıçinde tesekkur ederim.
    Sevgilerimi gönderiyorum ❤⭐🍀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım, en kısa zamanda büyük bir zevkle cevaplayacağım. Sevgilerimle :))

      Sil
  2. Mustafa Kemal Atatürk'ün Türk kadınına seçme ve seçilme hakkı vermesinin yıl dönümünü hatırlamak ve o günden bu yana Türk kadınına toplumun bakış açısıyla kıyaslamak anlamlı elbette. Bir mühendis olarak, bize özel gün verilmesine şaşırdım. Yakında dünya kabzımallar günü de çıkarırlar eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mühendislerimize çok şey borçluyuz. Teşekkür ederim uğradığın için

      Sil
  3. Tavsiye ettiğiniz blogları ziyaret edip, yazıları okuyacağım mutlaka 🤗Teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaret ve yorum için 😊🤚

      Sil
  4. Yazmak güzel birşey, tanımlamanız da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. hihi teşekkür ederiz sanaaa :) iyi girememişsin konuyaa :) (kusura bakmam kii, bi sen varsın böyle diyen, teknik bir sorun olmalı, deryaya sor bak bilebilir ooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmmm 🙏😊🌷🤚

      Sil
  6. Belirli günleri tanıttığınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Keşke konuya girseydin biraz daha yazsaydın ama ya.

    YanıtlaSil
  8. Yazmayı istemek sonra da başlamak zaten yazmaktır. Konuya bence iyi başlamış ve verileni vererek başarılı şekilde de bitirmişsin, biz alacağımızı aldık hem de hiç sıkılmadık. Çünkü pozitif enerji veren kişi konuşuyor da olsa yazıyor da olsa hiç sıkılmam, sizde de o pozitiflik var her zaman. Ben genelde uzun yazıyorum, sıkıyorum sizleri ama olsun, idare ediverin beni de:)

    YanıtlaSil
  9. Çokkkkk teşekkür ederim güzel sözler için. Mutlu oldum. Ben çok severek okuyorum sizi ve çok da istifade ediyorum 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  10. Hiç bir şeyi geç olmayacağına inanmak insana umut veriyor.
    Konu başlığına giriş yapamamış olmanız önemli değil, başlık tekbaşına bile yetiyor.

    YanıtlaSil
  11. Başlığa öylesine içimden geldi diye yazsan da olurmuş 😀 yeter ki yaz

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim canım yazımı beğenmene sevindim. Sanırım birçok kadına tercüman olduğum için sevildi. Kocaman sevgiler gönderiyorum sana :)

    YanıtlaSil
  13. Ben den de sevgiler selamlar canımmm 😊🤚

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst