NE UMUYORDUM NE BULDUM

30

Hayat Eve Sığar
Merhabalar Sevgili Blog Ailem,


Karantina günleriniz nasıl gidiyor? Artık sıkılmaya mı başladınız? Yoksa benim gibi bütün gün evin içinde olup (evin içinde OTURUP demiyorum, dikkatinizi çekerim) işleri yetiştiremeyenlerden misiniz?

Vaka sayılarında bir miktar azalmayla birlikte plato evresine girildiği düşünülse de tedbiri elden bırakmamamız söyleniyor.

Baharla balkon mesafesindeyiz, hiç olmadığımız kadar resmiyiz. Ama kurallara riayet edersek en azından yazı rahat geçirebiliriz diye ümit ediyorum.

Bugün çalışma odasında, bilgisayar ekranının karşısında, kendi işlerimle meşgul olduğum nadir anlardan birinde kuzucuğum yanıma geldi. Her zaman yaptığı gibi derhal antenlerini açarak "daha önce nasıl oldu da keşfedememişim" diye hayıflanabileceği bir hazine arayışı içerisine girdi. Etrafta kayda değer bir şey göremeyince de çekmecelere sardırdı. Orada gözüne ilişen boş çerçeveyi eline alıp kullanıp kullanamayacağını sordu. Sorarken, içerisine bir fotoğraf yerine kendi çizimini koymak istediğini söyledi. “Tamam” dedim ben de tatlı tatlı sırıtarak. Çerçeveyle geri döndüğünde içinde “Anneciğim seni çok seviyorum”  yazan etrafı yanarlı-dönerli, balonlu, kalpli süslerle bezenmiş bir resimle karşılaşmayı umuyorken aşağıda gördüğüm manzarayla karşılaştım.

Küçük kuzumun çağrısını okurken kendi adıma  minik bir hayal kırıklığına uğrasam da gösterdiği duyarlılığa sevindim doğrusu. 

Bu krizi yönetirken çocuklarımızı her ne kadar kaygı verici bilgi bombardımanına, belirsiz senaryolara maruz bırakmamaya çalışsak da süreci bizzat yaşadıklarını, her nevi uyarana açık olduklarını böyle sürprizlerle karşılaşıncaya kadar çok fark edemeyebiliyoruz.

İnşallah yaşlısı genci, büyüğü küçüğü ile birbirimize uyarı pankartları çıkartmadan yaklaşacağımız, korkusuzca, özgürce, sevgi ve muhabbetle sarılacağımız günlere çok az kalmıştır sevgili dostlar.    


Kalınız sağlıcakla


Yorum Gönder

30 Yorumlar
  1. 😊😊😊 Kesinlikle Müfred. Hayalsiz bir hayat düşünemiyorum. Çokkkkk teşekkür ederim uğradığın için 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  2. Şu pandemi bir kırılsa da normalleşsek. Hayat eve sığar sağlıklı kal Türkiyem

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar da etkileniyor tabi annesi :)

    YanıtlaSil
  4. Bir an önce sağlıklı ve güzel günlere kavuşuruz inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Ben artık sıkılanlardım. Ne yazık ki küçükler büyükler herkes etkileniyor.

    YanıtlaSil
  6. Zorunlu sebeplerle dışarı çıkıcam deyince kızım hemen "Baba çıkma, dışarda hastalık var" diyor. Çocuklar daha çok etkileniyor bu durumdan, inş kısa sürede biter bu salgın

    YanıtlaSil
  7. İletişim çok önemli. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Yani coluk cocuk bir gercegi yasiyoruz..
    Cocuklar gelecegimiz..Bir ogretmen olarak cocuklarimizin toplumda kurallara daha duyarli oldugunu gormek beni mutlu ediyor..
    Dusunun ki kurala uymayan tonlarca yasini basini almis yetiskinimiz var...
    Sokaga cikmak yasagi...Sokaga cikan 32 bin kisiye 3 gunde kesilen tekil ceza sayisi...
    Inanin bu toplumda cocuklarimiz yetiskinlerden daha duyarli...

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok sıkıldım. Fakat bu günlerden sağlıklı bir şekilde ayrılmak istiyorsak sabretmemiz gerekiyor. Hem de evdeki ufaklıklara örnek olmamız gerek. Ben okuyorum bazen yazıyorum bu şekilde atmaya çalışıyorum üzerimden ağırlığı. Mutfaktan zaten çıkmak mümkün değil. Ama bitecek diye düşünüp avunuyorum. Gezmeyi özellikle sahilde yürümeyi seven biri olarak evde balkonum bile yok anlıyormusun diyesim var hahahaha . İyi geceler

    YanıtlaSil
  10. Yazı başlığı cuk oturmuş :D Bizim de karşı binada bir komşu var. Camlarına sizinkine benzer resimle yazıyı asmışlardı. Sonra da yanına 23 Nisan ile ilgili yazı katılmıştı :) Bizim evde ailecek kendimizi saldık desem yalan olmaz :D Ramazan da gelince işler daha azaldı. Sadece yemek yapıp arada bir evi süpürüyoruz.

    YanıtlaSil
  11. :) çok tatlıııı :) plato evresi ne ki? :)

    YanıtlaSil
  12. Genellikle diyetisyenlerin kullandığı bir terim PLATO. Kilo vermenin durduğu evreyle ilgili bir kavram. Korono sürecinde de toplam vaka sayısındaki artışın durağanlaştığı, stabilleştiği ya da sabit kaldığı bir döneme karşılık geliyor Deep'ciğim.

    YanıtlaSil
  13. Aa this is so sweet *__*

    I also have a new post. If you want a check, I'd be glad. Kisses xoxo

    https://salyaves.blogspot.com/2020/05/2-may-2020.html

    YanıtlaSil
  14. İyi günler, nasılsın? Brezilyalıyım ve blogum için yeni takipçiler arıyorum. Ben de seni takip edebilirim.
    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    Beni takip ederseniz bağlantıyı bloguma gönderebilirsiniz ve sizi takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  15. İyi günler blogumu takip ettiğiniz için teşekkürler. Ben de seni takip etmeye başladım.

    YanıtlaSil
  16. Ben cocukların en cok dışarı cıkıp eğlenemeyıslerıne uzuluyorum :/

    YanıtlaSil
  17. içinde bulundugumuz karantina günlerinde bütün insanlarımızın etkilendigi gibi çocuklarımızın gelecek açısından daha saglam durmalaraı gerek ama ne yapabiliriz bende bilmiyorum yorumum anlamsız geldi ise kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  18. Karantina günlerinde ben çalışıyorum. Tabi işimiz gereği olduğu için bize ve araçlarımıza izin alınıyor. Yarın evdeyim ve şimdiden blogları dolaşmaya başladım bayağıdan beri uğramıyordum. Çocuklar her zaman öncelikte olmakla beraber gelecekleri de önceliklidir. Onlara güzel virüssüz bir gelecek bırakmamız gerekli. Karantina günleri benim için yoğun geçiyor ama bazen de keyifli oluyor. Dışarıda olduğum için sürekli yanımda kolonya, parfüm, peçete, eldiven, maske ve dezenfektan taşıyorum. Güzel bir yayın olmuş emeğinize sağlık. Bu arada geç uğradım tekrardan kusuruma bakmayın :/

    YanıtlaSil
  19. Bir an önce normale dönmeli hayat, hayatı eve sığdırdıkta bunalmaya başladık artık :(

    YanıtlaSil
  20. Güzel yazılarınızı takipteyim :)

    YanıtlaSil
  21. inşallah..tez zamanda normale döneriz

    YanıtlaSil
  22. Ya çok tatlı ama 😊 Gerçekten çocuklar sandığımızdan daha fazla farkında herşeyin. Umarım bu günleri atlatırız bir an önce ♥

    YanıtlaSil
  23. Inşaallah diyorum bende.
    Inşaallah.
    Çocuklar...
    Onlar olmasa bu karantina günleri zor geçerdi zaten.
    Değil mi ama...
    :))

    YanıtlaSil
  24. Ne güzel düşünmüş. Hay maşallah 🧿 🙂

    YanıtlaSil
  25. SıkılmaYa başladık . İnş en kisa zamanda eski günlere doneriz

    YanıtlaSil
  26. Aslında virüs kadar medyanın da etkisi olumsuz yönde çok fazla birden günün yirmi dört saati bütün kanallarda bahsedilirse en küçüğünden en büyüğe kadar kaygı bozukluğu, endişe , stres vb. Olumsuz ne varsa oluşur.

    YanıtlaSil
  27. Evin içinde olma ile evin içinde oturma arasındaki nüans vurgusu güzeldi...Hareket her yerde çünkü. Güzel günlere kadar böyle devam. Belki sonraki günlerde bugünlerde yaptıklarımızı hatırlarız.

    YanıtlaSil
  28. asırı derecedesıkılmaya baslamış olanlardanım..eşimi dostumu görememek..konuşamamak yüz yüze ..can sıkıcı.

    YanıtlaSil
  29. Çocuklar ister istemez etkileniyor. Mümkün olduğunca günü normal yasatmak en iyisi.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst