MUTLU KEDİ HİKAYESİ

30

 


Tatil sona erdi. Kürkçü dükkânına geri döndüm. İntibak için hiç vakit yok. Birikmiş işler beni bekler. Bugün tesadüfen sosyal medyada önüme düşen “Mutlu Kedi Hikayesi”ni vesile kılarak hepinize kısacık da olsa "merhaba" demek istedim. Yazarını belki sizler biliyorsunuzdur. Hepimize mutlu bir ağustos ayı diliyorum.

MUTLU KEDİ HİKÂYESİ

Yavru bir kedi kuyruğuyla oynuyormuş. Bunu gören yaşlı bir kedi:

- Neden kuyruğunu kovalıyorsun?

Yavru kedi yanıt vermiş:

- Mutluluğun kuyruğumda olduğunu öğrendim. Onu yakaladığımda mutluluğa kavuşacağım. Bu nedenle onu kovalıyorum.

Bunun üzerine yaşlı kedi şöyle demiş:

- Senin yaşında bende mutluluğun kuyruğum olduğunu düşünmüştüm. Sonra şunu fark ettim; ne zaman onu yakalamaya çalışıp, kovalasam benden uzaklaşıyor, ne zaman kendi yoluma gitsem hep peşimden geliyor.

Hayat akarken mutluluğu kovalamak yerine onun sizi takip etmesine izin verin.

Yorum Gönder

30 Yorumlar
  1. Çok güzel hikaye :)) Teşekkürler Yıldız.

    YanıtlaSil
  2. Güzel, anlamlı bir hikaye. Mutluluk neyi nasıl görüp algıladığımızla ilgilidir bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru Duygucuğum. Mutluluk bir seçimdir😊🤚

      Sil
  3. Çok güzel bir benzetme. Teşekkür ederim bu değerli katkı için. Selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı ve güzel bir hikaye:))) Mutluluk insanın kendi içinde, gerçekten mutlu olmayı bilirsek o kadar zor olmadığını anlıyoruz ve görüyoruz:)) Ben kendi adıma çok geç fark ettim, şimdi çok daha iyiyim:))) Anlamı çok derin bir hikaye:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediğin gibi mutluluk içimizde aslında. Uzaklarda aramaya gerek yok. Sevgiler selamlar 😊🤚

      Sil
  5. Anlamlı ve güzel bir hikaye:) Keşke insanlar hayatın akılından azıcık kafasını kaldırabilse.. Kolaylıklar diliyorum işlerde:)

    YanıtlaSil
  6. Çokkkkk teşekkür ederim Sezgin Bey 😊🤚

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim İlkaycığım 😍🤚

    YanıtlaSil
  8. ooooo yani hep ileriye bakmalı evet evet :)

    YanıtlaSil
  9. Hikaye kısa ama çok anlamlı. Gerçekten sevdim. Kendime bir pay çıkardım bile. :)) İyi ki paylaştınız. 🙏🏻🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Çok teşekkür ederim 😊🤚

      Sil
  10. Merhaba. Anlamlı bir hikaye, çok doğru önümüze bakalım.

    YanıtlaSil
  11. Bu hikayeyi çok beğendim; gerçekten de bazı şeyler peşinden koşmayı bırakınca bize nasip oluyor. Çok çok teşekkür ederim Yıldız Hanım. Ayrıca da hoş geldiniz:)

    YanıtlaSil
  12. Ben teşekkür ederim
    Hoşbulduuuukkk Fatih Bey 😊

    YanıtlaSil
  13. çok sevdiğim bir hikaye. Gerçekten de mutluluk peşinde koşmazsak geliyor. ÇOOOK mutlu güzel günler görelim Yıldızcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, inşallah, hep birlikte 🙏😍

      Sil
  14. Merhaba, hoş geldiniz.
    Hikaye çok güzeldi. Ayrıca büyüklerin hayat tecrübelerine, öğütlerine kulak vermekte fayda var diyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuuukkk. Fayda olmaz mı😊. Teşekkür ederim ziyaret ve yorum için 😊🤚

      Sil
  15. Ne kadar güzel bir hikaye ve ne kadar da doğru :)
    Sana da güzel bir Ağustos ayı diliyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevilciğim. Sevgiler selamlar 😊🤚

      Sil
  16. ooooo yani hep ileriye bakmalı evet evet :)

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst