1185'E YOLCULUK

35

 

ZAMANDA YOLCULUK

Merhabalar,

Bugün size 1185’e Yolculuk kitabından bahsedeceğim. Bu kitap, kızım gibi sevdiğim, sona eren doktora eğitiminin ardından kendi kanatlarıyla uçması için bir buçuk yıl önce Hatay’a uğurladığım ve 6 Şubat depreminde zarar gören asistanımdan hediye olarak geldi. Depremde maddi, manevi hasarlar görmesine rağmen kendi sıkıntılarını erteleyip aile üyelerine ve diğer depremzedelere yardım etmeye çalışan koca yürekli bir evlat o.  Zaten hep öyleydi; verdikçe çoğalanlardandı. Gönderdiği kitabın yazarı Sema Ceren Daş da tıpkı kendisi gibi yüce gönüllü bir insan; kitabın gelirlerini tamamen depremzedelere bağışlamış. Tüm kalbimle tebrik ediyorum.

Adından da anlaşıldığı üzere kitap, herkesin ilgisini çeken ve çekmeye de devam edecek olan 'zamanda yolculuk' teması üzerine kurgulanmış. Yazarımız akıcı üslubuyla, verdiği tarihi ve mitolojik bilgilerle, macera dolu anlatımlarıyla geçmişe dair sır perdelerini aralamaya çalışıyor. Lora Yayıncılıktan çıkmış olan ve 272 sayfadan oluşan bu fantastik romanın özellikle bilim-kurgu sevenler tarafından beğenileceğini tahmin ediyorum. Ben de ilgiyle okudum ve kısa sürede bitirdim. Hatta okurken pek çok yerde ‘sinema filmi olsa ne güzel olurmuş’ diye geçirdim içimden. İnşallah o da olur. Kitabın içeriği ile ilgili daha fazla fikir sahibi olabilmeniz için “astral seyahat, rüyalar, ışık çocukları, helyaklar” gibi bazı anahtar kelimeler veriyorum size. Ayrıca hoşuma giden arka kapak alıntısını da aşağıya bırakıyorum.

Bana göre kimse kimsenin hayatına tesadüfen girmez ve her kitap kendi okuyucusunu kendisi seçer. İşte bu kitap da, tıpkı bir zaman yolcusu gibi, 2023 yılına, benim dünyama, benim hayal perdeme ışınlanmayı seçmiş. İyi ki de seçmiş. Kim bilir belki sizi de seçer.

Sevgilerimle J

 

Arka Kapak Yazısı

 “Maceranın içinde bilgi varsa olaylar benim için daha da ilgi çekici oluyordu. Benim hikâyem aslında uyanan ruhun sembolizmiyle dolu olduğu kadar kozmik ve tasavvufi sembollerin bilinç akışı derinli- ğiyle harmanlandığı bir kitap halinde, bu dikkatli okuyucuların gözünden kaçmayacaktır. Kahramanlarım Lena ve Atlas zamanda yolculuk yaparken Yerebatan Sarnıcı, Ayasofya Camisi ve Milyon Taşı gibi mekanların sır perdeleri arasında tarihle bilişsel bir iletişim kuruyorlar. Lena ve Atlas Yerebatan Sarnıcını gezerken Lena kulağında duydu- ğu büyülü uğultunun ardından onun için kadim dünyanın kapısı aralandı. Açığa çıkma zamanıdır artık bütün sırların. Ve onlar kendilerini 1185 yılında bütün kadim sembollerin sahnesinde bulurlar.”


Yorum Gönder

35 Yorumlar
  1. Kitabı hiç duymamıştım. Sevilen bir konusu var gerçekten. Zaman yolculuğunu kim sevmez. :)) Aklımda bulunsun, paylaşım için teşekkürler Sibel. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim Duygu. Sevgiler selamlar :))

      Sil
  2. Çok haklısın Sevgili Yıldız, hiç bir şey tesadüf değil. İlgimi çekti kitap ve depremzedelere katkı sağlayacak olması da mutlu etti. Bol satışı olsun dilerim, kitapçılarda bakacağım. Teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ilgine Momentos. Sevgilerimle :))

      Sil
  3. Umarım, kitabın geliri fazla olur ve ihtiyaç sahiplerine faydası dokunur. Tanıtım için teşekkürler Yıldız Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Fatih Bey. Selamlar :))

      Sil
  4. Teşekkür ederim İlkaycığım 🙏😊🌺

    YanıtlaSil
  5. Kitabı hemen defterime not aldım:))) Konusu ilgimi çekti, ayrıca depremzedelere bağış olması da çok çok güzel:) Öğrencinize çok geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilgine, güzel dileklerine sevgili Kitapkeşfi 🤗🌺🤚

      Sil
  6. geçmişte geçen bilim kurgu eserlerine kolay rastlanmıyor, güzel bir kitaba benziyor, not alalım

    YanıtlaSil
  7. Asistanınıza büyük geçmiş olsun. Kitabın gelirini bağışlayan yazarı da tebrik ediyorum.
    Kitap ilgimi çekti. Hemen notlarıma ekleyeceğim.
    Anlatım ve paylaşım için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Nazlı Hanım. Sevgi ve selamlarımla :))

      Sil
  8. hımm zaten okunası bir kitap gibi duruyooo :)

    YanıtlaSil
  9. Öğrencine çok geçmiş olsun 🙏. Kitabı bilmiyordum ama sevebileceğim bir konu gibi görünüyor ☺️

    YanıtlaSil
  10. Güzel kitap. Kitap için verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Asistanının zor günlerine rağmen insanlara yardım etmesi, yazarın gelirini depremzedelere göndermesi ne güzel davranışlar, çok takdir ettim. Umarım çok okunur çok satılır.
    Kitabın konusu tam benlik, çocukluğumdan beri bu konuların içindeyim. O yüzden mutlaka okumak isterim. tanıtım için çok teşekkürler canım Sibelciğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu kitap tam sana göre Sevilciğim. Beğeneceğini düşünüyorum. Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim. Sevgi ve selamlarımla :))

      Sil
  12. Hoca öğrenci arasındaki bu muhabbet her zaman bana dokunur. O yüzden aradan 23 yılı geçsede niye yüksek lisansı bırakıp, akademide devam etmedim de Maliye de işe başladım diye hep hayıflanırım. Evladım gibi sevdiğim diyebildiğiniz öğrencilere sahip olduğunuz için hem siz hem öğrencileriniz çok şanslı. Tabii, bunun içinde özveri ve emek gerekli. Öğrencinize de geçmiş olsun dileğimi ve selamımı iletin lütfen.
    1185 in de çıktığı bu iyi niyetli yolculukta okurlarına kavuşmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de bu konuda hep şanslı olmuşumdur. Güzel insanlarla çalışma fırsatım çok oldu. Bunun büyük bir lütuf olduğunu her zaman hatırlamaya çalıştım. Okumanın yaşı yok Yunis Bey. Yüksek lisansınızı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Kalınız sağlıcakla :))

      Sil
  13. İlgi çekici bir kitap. Umarım satışı bol olur ve depremzedelere yardımı dokunur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Çok teşekkür ederim ziyaret ve yorum için 😊🤚

      Sil
  14. Konusu ilgi çekici duruyor ve yazar da gerçekten çok düşünceliymiş. Teşekkürler yazınız için

    YanıtlaSil
  15. Kitabı ilk kez görüyorum ama ilgi çekici bir konusu varmış. :)
    Bizleri de haberdar ettiğiniz için teşekkürler. Bol okuru olur umarım. :)

    YanıtlaSil
  16. Altüst olmuş coğrafyamızın yaraları kolay kolay sarılmaz. Kitabın konusu ilgimi çekti, bir yandan da sitesine bakıyorum. Haber verdiğiniz için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  17. daha önce duymamıştım, merak ettim epey. böyle duyulmamış, bir şekilde keşfedilmiş kitapların tadı bambaşka oluyor. hele ki zamanlı yolculuklu ise tam benlik. :)

    YanıtlaSil
  18. Çok ince düşünmüşler, yüreklerine sağlık.Kitabın konusu merak uyandırıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaret ve yorum için :))

      Sil
Yorum Gönder
Üst