SEVGİLİLER GÜNÜ

16
14 Şubat Sevgililer Günü

Merhabalar,

Bugün 14 Şubat “Sevgililer Günü.” Özel günlere çok büyük anlamlar yükleyen biri değilim. Zira sağlık ve mutlulukla nefes alabildiğimiz her an özel bana göre. Fakat bugün ile ilgili dikkatimi çeken bir paylaşımı aktarmadan da edemedim. Bilmem takip edenleriniz var mı Faladdin’i? Pek çok hanımın ilgisin çekmeyi bir şekilde başaran bir fal uygulaması. Kendi ifadesine göre Faladdin; kahve falı, tarot, astroloji gibi mistik öğretilerin kadim bilgileri ile derin öğrenme yeteneğini harmanlayıp, yaşama dair kişiye özel analiz sunan fal uygulaması.

Fala/astrolojiye inanırsınız ya da inanmazsınız elbette bu tamamen sizin tercihiniz. Ancak bugün ile ilgili olarak Faladdin’in titreşimlerinden evrene yayılan ve aslında faldan ziyade bir durum tespiti olan şu mesajı da okumadan geçmeyin istedim. 

Sevgiyle, sevgiliyle kalın….


Yorum Gönder

16 Yorumlar
  1. Fallara inanmam açıkçası, hele ki bir kere çok bilindik bir falcıya sırf eğlencesine kahve bardağını değil de odamın bir köşesinin resmini çekip attığım ve ona da yorum yaptığını gördükten sonra:)) Annemle dünkü yürüşümüzde annem bu yazıdan bahsetmişti bana. Yazı zaten falla da ilgili değil ve gerçekten haklı, güzel bir yazı. Böyle güzel bir yazıyı paylaştığınız için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Zeynep ciğim. Evet, yazı falla ilgili değil, mucizevi bir durum tespiti aslında. Öpüyorum sevgiyle 😍🌷🤚

      Sil
  2. Fala inanma falsızdan kalma teşekkürler yazı için

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  4. 8 milyardan 2 kişiye düşünce tabi yalnız olmak doğal:)))) eee kısmet ne diyelim... aşk kesinlikle mucize

    YanıtlaSil
  5. Onu neden sevdiğimizi,daima hatırlayalım.:) Güzel bir yazıyı paylaştığınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Faladdin eskiden çok iyiydi ama sanırım el değiştirdi bir ara kaldırıldı tekrar yüklendi ondan sonra bozdu baya sallamasyon. 14 Şubatı da kutluyorum bana pek anlamlı gelmese de.

    YanıtlaSil
  7. Bu falcı çok doğru şeyler söylemiş :)

    YanıtlaSil
  8. faladdin mi ne komik isim hoşmuş. yazı güzeldi. bulabilirsen kaçırma diyor hihi ve elinde tut :)

    YanıtlaSil
  9. Benim de dikkatimi çekmişti, farklı ve güzel bir yaklaşım ve bir fal uygulaması için ilgi çekici olmuş👍😊

    YanıtlaSil
  10. iyi bari o kişide ölmüşse Allah yolunu bahtını açık etsin hadi bakalım değişik bir yaklaşım :) Ama her zaman istediğimizle beraber olmuyoruz v.s v.s olasıklar fazla yani :)

    YanıtlaSil
  11. İlginç bir yazı; çok keyif aldım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Yıldızım mesajı güzel bu yazının yüreğine sağlık.Fal mevzusunun şirke kapı açtığını duydum duyalı ben de uzağım o ayrı. İnsanın elinde bir cüzi irade var ama ilahi planda yapılan kombinlere tezahür edemiyor o cüzi irade. O sebep çok kasmamak lazım kriterler noktasında. Sevgilisi ya da eşi olmayanlara bu sözüm tabi :) Hoşumuza gitmeyen şeylere sabretmek düzeltmeye gayret etmek yerine egolarımızı şişirmekle yapıyoruz en başta hatayı. Yalnızlıkların çoğu bu yüzden olsa gerek. Neyse bir paragrafla anlatılacak şey değil aslında. Yazı mesajı vermiş nasıl olsa ;) Sevgiler canımm :))

    YanıtlaSil
  13. Onu neden sevdiğimizi hiç bir zaman unutmamak, her ne olursa olsun. Güzeldi.

    YanıtlaSil
  14. Bende fallara inanan biri değilim. Arkadaş ortamında sadece eğlencesine fal bakardık. Faladdin uygulamasını daha önce duydum ama hiç kullanmadım. Ama gerçekten yazdıkları tespitler çok iyiymiş.

    YanıtlaSil
  15. Ilginç gerçekten. Sevgililer günü abartilmadan minik jestlerle kutlanabilir bence. Ilişkilere renk katar minik jestler ☺️

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst