Yeni mi Normal Biz Zaten Anormal Korona Mimi

36

KORONA MİMİ

Merhabalar,

Sevgili Sanatlı Penceremin mim daveti üzerine karşınızdayım. Soruların orijini Nursedacık'tan geliyor. Her iki arkadaşıma da teşekkür ederek hemen sorulara geçiyorum. Hepinize iyi hafta sonları dilerim J

 1-) Korona sürecinde vaktinizi ne ile geçirdiniz?

Eğitimci olduğum için derslerime on-line devam ettim. İşlerimi evden takip ettim. Bu süreçte ayrıca Solmayan Ümit adlı öykü kitabımın editoryal çalışmaları ile ilgilendim. Yayınevimle sürekli iletişim halindeydik. Krizi fırsata çevirerek kitabı 29 Mayısta çıkarmış olduk.

 2-) Yeni normal sizin için ne ifade ediyor?

Tedbirlerimizle yaşamaya ve üretmeye devam edeceğiz.

3-) Gezmelere başlanmalı mı, ilk nereye gitmek istersiniz?

 Bence o aşamaya henüz gelmedik. O yüzden hayal kurmak için henüz erken gibi.

4-) Gerçekten normale tamamen dönebilecek miyiz?

Aşı bulunduğu zaman elbette normale döneceğiz. Yaklaşık her yüz yılda bir böyle salgın hastalıklar tarihte pek çok kez yaşanmış. O süreçleri atlatmışsak bunu da atlatacağız inşallah. 

Dileyen herkesi bu mime davet ediyor ve sağlıklı, mutlu günler diliyorum...




Yorum Gönder

36 Yorumlar
  1. Mime cevap verdiğinizden dolayı teşekkür ederim.
    solmayan ümit bağlantısında hata var blogger yönetici paneline yönlendiriyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim uyardığın için. Şimdi düzeldi galiba :))

      Sil
    2. evet Düzeldi :)

      Sil
  2. Yok yok ben daha gezemem normale geçmedim:) daha var bana

    YanıtlaSil
  3. Bu yılın karantina sürecine denk gelmesi bir nebze iyi oldu evde geçirmem gereken günlerde zamandan geri kalmamış oldum. Korona virüse gelince yitirdiğimiz her can için Allah'tan rahmet, akraba ve sevenlerine baş sağlığı diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Mim ismi cok guzelmis. Farkli bir surec olsa da basta simdi tum hayatim boyleymis gibi geliyor bana. Gezmeler baslamamali evet ama kimse dinlemiyor. Bizim memleket kucuk bir ilce ve ilin %70 i ilcedeki hastalarmis. Gerisini siz dusunun. Onlem alinmadikca sonu kotu gozukuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kurallara harfiyen uymaya devam etmeliyiz, HEPİMİZ. Yoksa bu sıkıntılara uzun süre katlanmak durumumda kalacağız.

      Sil
  5. Ben de beni üzen olaylara aşırı takılabiliyorum. Çok kötü bir durum ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt, bunu aşarız inşallah 🙏😊🤚

      Sil
  6. aşı için resmen gün sayıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Burcucuğum, en kısa zamanda her şey yoluna girer inşallah 🙏

      Sil
  7. ay takılma tabiiiii değmez hayat güzel yaaa :) işallah denize gidilebilir bu yaz. hıhıms bencesi de geçeceeek :)

    YanıtlaSil
  8. Aşı mı ilaç mı ne bulacaklarsa artık. Gerçi bizdeki rahatlıkla bu gidişle gerek kalmayacak, herkes geçirecek zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalar ısınmaya vakalar azalmaya başlayınca biraz gevşedik ama henüz tehlike geçmiş değil. İnşallah bunu ağır bedeller ödeyerek öğrenmek zorunda kalmayız Handanım.

      Sil
  9. Sanırım bu duygu birçoğumuzda var😇🙃😇🙃

    YanıtlaSil
  10. Bu dönemi fırsata dönüştürmüşsünüz. Sizi tebrik ederim. Normalleşme konusunda da çok temkinli yaklaşıyorsunuz. Bence çok da doğru yapıyorsunuz teşekkürler Yıldız Hanım.

    YanıtlaSil
  11. Normal diye bir şey yok aslında. Bu süreç dahil biz yine iş yerinden çalışmaya devam ettik. Hafta sonları evdeyiz. Bir yere gidip gelemiyoruz. Takıntı huyu bende de var hiç sevmediğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet henüz normalleşmek için erken. Teşekkür ederim ziyaret ve yorum için :))

      Sil
    2. Vaka sayısı hiç düşmüyor. Çift rakamlara bir düşse

      Sil
  12. Yalnız değilmişim derin düşünme mevzusunda :))

    İnşallah İlkaycığım çok isterim kitabımı okumanı :))

    YanıtlaSil
  13. Bence çoğu insan fazlasıyla normalleşti. Üzücü 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendilerini düşünmedikleri gibi başkalarını da düşünmeyen pek çok insan var ne yazık ki...

      Sil
  14. Korona sanki hiç gitmeyecekmiş gibi :)

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Cevaplarınızı okumak çok keyifliydi. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. son yazımı sonuna dek okusanaa. sonra da eğitim pınarının son yazısına baak, sen de varsıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm benim, çok hoştuuuuu gerçekten. Çokkkkk teşekkür ederim bilgilendirdiğin için 🙏😍🌷🤚

      Sil
  18. Aa bunu yeni gördüm. Karantina süreci unutulmaz bir olaya şahitlik etmiş anlaşılan. Kştabınız için tebrik ediyorum. Vee çıkarma aşamalarını anlattığınız bir yazınız varsa okumak isterim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kübra🙏🤗. Bu çok sorulmaya başlandı. Bu süreci yazıp paylaşsam iyi olacak galiba. Sevgiler 🤗🤚☺️🤚

      Sil
  19. merhabalar ben bu mimin sahibiyim yazinizi okudum gerçekten çok keyifliydi ellerine sağlık:)
    blogum: https://nursedacik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Merhaba,
    Gereken düzeltmeyi yaptım. Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst