YAŞAMAK GÜZEL

37

BİR YILDIZIN HİKAYESİ

Merhabalar,

Bugün, Melih Cevdet Anday’ın “Çok Güzel Şey” adlı şiirine Doğan Canku’nun "Yaşamak Güzel" adlı şarkısı eşlik etsin mi?

Her şeyin çok güzel olması temennisiyle hepinize iyi hafta sonları diliyorum…


ÇOK GÜZEL ŞEY

Yaşamak güzel şey doğrusu

üstelik hava da güzelse

hele gücün kuvvetin yerindeyse

elin ekmek tutmuşsa bir de

hele tertemizse gönlün

hele kar gibiyse alnın

yani kendinden korkmuyorsan

kimseden korkmuyorsan dünyada

iyi günler bekliyorsan hele

iyi günlere inanıyorsan

üstelik hava da güzelse

Yaşamak güzel şey,

Çok güzel şey doğrusu!

                                  MELİH CEVDET ANDAY

 Etiketler: Yaşamak güzel şey



Yorum Gönder

37 Yorumlar
  1. hele kar gibiyse alnın.... ne güzel laftır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt Sevimciğim en güzel mısralardan biri gerçekten de🤗🤚

      Sil
  2. Çok güzel dizeler. Çok teşekkür ederim Yıldız Hanım.:)

    YanıtlaSil
  3. Şiir insanı nasıl da etkiliyor.. Şiir seven insan nasıl da belli ediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldiniz bloguma😊🌷🤚

      Sil
  4. İnşallah her şey çok güzel olur.

    YanıtlaSil
  5. Şairinde dediği gibi iyi günlere inanmak lazım. 😊

    YanıtlaSil
  6. Şiiri de şarkıyı da ilk defa duyuyorum sâyenizde.

    Yaşamak gerçekten güzel şey ama sevdiklerinle beraber olursa... :)

    YanıtlaSil
  7. Bugün yaşanmaz heralde hava kapalı :) Şaka güzel bir şiirmiş evet yaşamak güzel insanlar güzel herşeye güzel bakmamız dileği ile elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Amei o poema , seguindo o Blog.
    Blog'u takip eden şiiri çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, takibe aldım 😊🌼🤚

      Sil
  9. Ben teşekkür ederim İlkaycığım 😊🌼🤚

    YanıtlaSil
  10. Kurallı ve uyumlu yazmışsın güzel bir siir olmus begendim

    YanıtlaSil
  11. Şarkıya bayıldım, kitap okuyasım geldi ama saat cok geç (:

    YanıtlaSil
  12. eveet eveet melih cevdet anday çook severiim şiirlerini de edebiyat yazılarını daa, canku da zaten biriciklerdeeen ve evet yaşamak da çokzeeel :)

    YanıtlaSil
  13. heey audrey hepburn evet gerçek istanbul ve izmirde yaşamış, annesi dolayısı ile. ben de hep düşünüyom, bunu biri neden film yapmıyor diye, ne güzel bir konu bence yaa. ama feriha hanım ile tanışmasını hayal ettim tabii. feriha teyzemiz çok yaşlı olduğu için o dönemde tanışmış olabilirler tabii :) ay feriha hanım da aramızdan oldu sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin etmiştim😊😊. Evet keşke film yapsalar dediğin gibi, ne güzel olurdu. Filme Feriha'mızı da koysunlar lütfen. Sakın ondan mahrum etme bizi bir daha e mi Deep'im, derinim 🙏😍❤️🤚.

      Sil
  14. Aynen İyi günlere inanmak lazım...😊

    YanıtlaSil
  15. her şeye rağmen yaşamak çok güzel gerçekten :)
    şiir de bir harika canım:)

    YanıtlaSil
  16. Çok sevdiğim bir şiirdir. Yaşamak bu kadar güzel olmasa hayatın zorluklarına dayanamazdık ☺️

    YanıtlaSil
  17. Doğan Canku'nun sesi ne kadar güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle canım gerçekten de 🤗🌷😊🤚

      Sil
  18. Ne kadar umut dolu bir şiir, paylaştığınız için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst