SOLMAYAN ÜMİT KİTABININ GELİRİ İLE İLK BAĞIŞIMIZI GERÇEKLEŞTİRDİK!

51


SOLMAYAN ÜMİT KİTABI BAĞIŞ GELİRİ

Bugün sosyal medya hesaplarımdan duyurduğum bilgilendirme mesajını sizlerle de paylaşmak istedim. Çünkü blog ailemden de başlattığımız kitap/bağış kampanyasını destekleyen çok oldu. Hepimizin içi rahat olsun istedim.

Resimdeki içerik belki iyi okunmaz düşüncesi ile pembe çerçeveye aldıklarımı  aşağıda da paylaştım.

Buradan bir kez daha desteklerini esirgemeyen kıymetli blog aileme çok çok teşekkür ederim ... 

En derin sevgi ve selamlarımla…

“29 Mayıs’tan itibaren siz kıymetli okuyucularla buluşan Solmayan Ümit kitabının geliri, göstermiş olduğunuz teveccüh sayesinde toplamda 3515 TL’ye ulaşmıştır. Kitabın basım masrafları Yıldız ailesine ait olup toplanan miktardan düşülmeyecektir. Stoklar tükeninceye kadar elde edilen gelirin yatırıldığını ibraz eden kuruma ait bağış/teşekkür belgeleri sosyal medya hesaplarımdan duyurulmaya devam edecektir.  

Bugüne kadar kitabı alıp okuyan, tavsiye eden, sosyal medya hesaplarında paylaşarak tanıtımına katkı sağlayan, grup satışlarını organize eden, güzel yorumlarıyla beni cesaretlendirip destekleyen bütün okuyucularıma, Ateş Yayınevine çok teşekkür eder, sonsuz saygı, sevgi ve selamlarımı sunarım.” 


Yorum Gönder

51 Yorumlar
  1. Çok güzel bir işe imza atanmışsınız Rabbim hayrınızı kabul eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Arif Kerim kardeşim. İnşallah🙏. Bu hepimizin ortak hayrı Çokkkkk teşekkür ederim 🙏😊🌼🌷

      Sil
  2. İnsan sevgisi tam da böyle bir şey olsa gerek. Kitabın baskı masraflarını dahi satış rakamlarından mahsup etmemek. Nasıl onurlu bir eylem. Paylaştıkça artıyor insana olan sevgimiz. Twitter hesabımdan bugün paylaşacağım. Daruşşafaka'ya olan sevgilerini hemen hemen her yazılarında dile getiren Uğur Dündar ve Yılmaz Özdil'i etiketleyeceğim.
    Gönülden kutluyorum sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taner Bey çokkkkk teşekkür ederim. Beni gerçekten çok mutlu edersiniz paylaşımınızla🙏😊. Biz, kelebekler misali kanat çırpalım, minik yavrularımıza esintisi ulaşsın. Ne kadar rüzgar o kadar mesafe. Sevgi ve selamlarımla🙏😊🌼🌷

      Sil
  3. harika bir iş çıkarmışsınız can-ı gönülden tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Herkese örnek olması gereken öyle güzel bir davranış sergilediniz ki. Teşekkürer yazısını okurken içim kıpır kıpır oldu. 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çokkkkk teşekkürler Yankımmm, bu hepimizin ortak çabası, ortak hayrı. Senin de emeğin çok. İyi ki varsın 🙏😊🌷🤚

      Sil
  5. çok güzel bir davranış, sonuca ulaşmışsınız ve bu katlanarak devam edecek inşallah :) başarılarınız daim olsun Sibel abla =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hilalciğim, dediğin gibi inşallah katlanarak devam eder. Senin katıların için de şimdiden çok teşekkür ederim canım :))

      Sil
  6. Çok güzel bir iş yapmışsınız ❤ Hem kitap yazmak hem de bağış yapmak. İkisi de çok hoş davranışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim, sağolun 🙏😊

      Sil
  7. Çok harika bir davranış gerçekten herkese örnek oldunuz okurken bile ne kadar mutluluk duydum anlatamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim Nuray, biz kocaman bir aileyiz 😊🌷🤚

      Sil
  8. bu çok ilham verici, kutluyorum sizi. iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Burcu, iyi ki hep birlikte varız 🙏🌷🤚

      Sil
  9. Çok güzel bir işe imza atmışsınız. Yolunuz açık olsun.:)

    YanıtlaSil
  10. güzel olmuş. işallah daha çok satsın o zamaaan. yayınevi demekki iyimiş. benim yayınevleri paradan hiç söz etmiyor, kendileri kazanıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim canım 🙏😊🤚🌷

      Sil
  11. Yıldız hanım tebrik ederim sizi

    YanıtlaSil
  12. Kampanya devam ediyor İlkaycığım. Stoklar bitene kadar, paramız biriktikçe bağışımız devam edecek🙏🤗😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  13. Yıldızım harikasın. Allah razı olsun
    Herkese örnek olan dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canım hepimizden. Sevgiler selamlar 🙏😊🌼🌷❤️⭐🤚

      Sil
  14. Bugün duyduğum en güzel haber bu :)) ne güzel ne yüce ne yararlı bir şey yaptın canım..
    Çok güzel bir örnek üstelik.. Daha nice nice satışların olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  15. Amin canım çok teşekkür ederim. Sizlerin katkılarıyla...

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel örnek alınası bir eylem. Tebrik ediyorum sizi ve ailenizi ve yayınevini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim Yunis Bey. Ortak çabalarımızın ürünü. Kaliteli bir okuyucu olarak kitabı okumanızı isterdim aslında. Epeydir yoktunuz. Sizi yeniden görmek güze bu arada. Selamlarımla 😊🤚

      Sil
  17. Hayırlı bir işe imza atmışssınız. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  18. Harika bir şey yapmışsınız tebrik ederim sizi herkes böyle şeyler yapsa çok güzeel bir dünya olur :) blogunuzu takibe aldım sizi de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim. Ben de takipteyim 😊🤚

      Sil
  19. Ne güzel bir is yapmışsın canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacığım 🙏😍🌷🤚

      Sil
  20. Yıldızcığım çok tebrik ediyorum canım, benim daha yeni haberim oluyor, bloğa aylardır uğramadığımı biliyorsun Allah'tan. Gelirini eğitim kurumlarına bağışlaman harika. Eline sağlık olsun, okuru bol olsun. Devamı gelsin inşallah. Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde ablacığım 🙏😍🌷🤚

      Sil
  21. Tebrik ederim mükemmel olmuş benim daha yeni haberim oldu eğer benim de yardımım olacaksa mutlaka bana yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim yorumuna, ilgine Fulden 🙏🤗🤚

      Sil
  22. Ne mutlu size, Sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  23. Bayadır yoktum harika işler yapmışsınız :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim, birlikte yaptık 😊🤚

      Sil
  24. En geç galiba benim haberim oldu Yıldızcığım, biliyorsun son paylaşımımım ta 03. Mayıs 2020.
    Dolayısıyla ancak haberim olabildi. Eline, emeğine sağlık. Darüşşafaka'ya bağışlamak harika bir şey. Kitabını da mutlaka alıp okuyacağım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjde ablacığım. Hepimizin ortak çabası ile çocuklarımıza küçük de olsa bir katkı sağlamış olacağız. Okumanı isterim gerçekten.

      İnstagram röportajını büyük bir keyifle izledim. Blog dünyasının en özel, en başarılı örneklerinden birisin. Yazarlık yolunda da başarılarının artarak devam edeceğine yürekten inanıyorum. Yolun açık olsun ablacığım :))

      Sil
  25. Çok iyi bir iş çıkarmışsınız örnek teşkil eder cinsten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim desteklerinizle anlam buluyor😊🤚

      Sil
  26. Solmayan Ümit ile uzun zaman sonra kitaplara kaçtım. Geçte oksa kitabınız hakkında kitaplara kaçanlar da paylaşım yaptım. Okumaktan büyük keyf aldı. Umarım hakkını verebilmişimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymetli Yunis Bey😊, yazdıklarınızı büyük bir mutlulukla okudum. Hakkını fazlasıyla vermişsiniz. Çok çok teşekkür ederim🙏🌺. Özeninize, emeğinize, yüreğinize sağlık. Bu güzel paylaşım, yeni yıl hediyesi gibi oldu. 2023, size de türlü türlü mutluluklar, sevinçler getirsin. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Kalın sağlıcakla 😊🤚

      Sil
Yorum Gönder
Üst