SOLMAYAN ÜMİT KİTABI BAĞIŞ KAMPANYASI

33

 

SOLMAYAN ÜMİT KİTABI BAĞIŞ KAMPANYASI


Sevgili Kitapsever/Hayırsever Gönül Dostları, 

Değerli Blogdaşlarım,

Solmayan Ümit kitabına gösterdiğiniz teveccüh sayesinde ikinci bağışımızı da yapmış bulunuyoruz. Okuma sevdamız, ihtiyaç sahibi çocuklarımıza gösterdiğimiz duyarlılıkla birleşince 3515 TL’lik ilk bağışımızdan bu yana ulaştığımız yeni bağış tutarı 4700 TL’yi buldu. Böylece toplamda 8215 TL’lik bir katkıyı hep birlikte sağlamış olduk.

Bu projeye benimle birlikte gönül veren, hizmet eden o kadar çok kişi ve kurum oldu ki tek tek sıralarsam gönül kırarım diye korkuyorum. Ama yine de başta geniş aileme, ailem dediğim siz blogdaşlarıma, destek olan herkese ne kadar teeşekkür etsem azdır. Beni bu yolculukta yalnız bırakmadınız, kitabı alıp okudunuz, paylaştınız, duyurdunuz, tavsiye ettiniz, teşvik ettiniz, güzel yorumlarınızla beni hep yüreklendirdiniz. Bu anlamda daha önceki paylaşımlarımda ismen andığım pek çok blogdaşıma ve bu satırları okuyan herkese, her birinize ayrı ayrı bir kez daha şükranlarımı sunuyorum. 

En derin sevgilerimle :))




Yorum Gönder

33 Yorumlar
  1. ne güzel. İyilik hareketi çığ gibi büyüyerek artmış. Harikasın tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Lerzancığım, inşallah 🙏🥰

      Sil
  2. Ne kadar güzel iyilik bulaşıcıdır. 😊

    YanıtlaSil
  3. Böyle içerikleri paylaşmanız bizleri de blog yazarları olarak gururlandırıyor eliniz sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzel oldu gerçekten harikasın Sibel abla. iyiliğin ve kalemin daim olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah. Senin de katkın çok. Tekrar teşekkürler :))

      Sil
  5. Ne güzel bir haber bu :)

    YanıtlaSil
  6. Çok kutsal bir amaca hizmet ediyor kitabınız, bu rakamlara ulaşmasına çok sevindim. Ben beş adet alıp çevremdeki dostlara hediye ettim, teşvik eder umarım 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir haber bu Işıncığım, çok mutlu ettin beni🙏🥰. Duyarlılığın, katkın, ilgin, desteğin için çok çok teşekkür ederim. Sevgi ve selamlarımla ❤️🤚

      Sil
  7. Uzun zamandır sık uğrayamıyorum bloğa. O yüzden kaçırmışım bu güzel hizmet, çaba ve güzel kitabınızı😔 Gönülden tebrik ediyorum sizi👏🏻❤️Instagram hesabınızı takibe aldım hemen. İlk fırsatta kitabınızı da alıyor ve tanıtıyoruz tabii ki.. (Çok fazla takipçim yok ama umarım benim de minicik te olsa katkım olabilir🙏)
    Sevgiler❤️🙋‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşuna demiyorum blog ailem diye. Ailemin gösterdiği dayanışma örneği için minnettarım🙏🙏. Çokkkkk çok teşekkürler ederim ilginiz ve desteğiniz için
      Sevgi ve selamlarımla 🙏😊😍🌺

      Sil
  8. Çok çok güzel. Tebrikler. iyi insanların sayısı hep artsın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk teşekkür ederim Recep Bey, eksik olmayın 🙏😊🤚

      Sil
  9. Tebrik ederim bir yıldız gibi parlıyorsunuz; ne mutlu size.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, bir güzellik varsa eğer bu hepimizin🙏😊

      Sil
  10. Nice post, my dear :)

    I follow you, would you like to become blogger friends, and follow me back so we can support each other? 👯‍♀️✨

    Happy December ☃️☃️

    Shades of Silvie

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel, gittikçe daha da büyüsün bu tür hareketler.

    YanıtlaSil
  12. Çok duygulandım! 🤩🤩🤩 İyi ki sizin gibi güzel insanlar var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İremciğim, hepimizin ortak çabası :))

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Canımmm teşekkürler, senin de katkın çok🙏😍❤️🌺

      Sil
  14. Daha önce de söylemiştim, Darüşşafaka'nın minik kalpleri okullarının özel sayfalarında Sibel ablalarının kıymetli kitap projesini okuduklarında onunla gurur duyacaklar..

    Tekrar tekrar kutlamak az kalıyor. Harikasınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu proje hepimizin ortak gururu Taner Bey :))
      Herkesin çorbada tuzu var. Siz de tanıtıma değerli katkılar sağladığınız. Her zaman yüreklendirdiniz. Bütün bunlar benim için çok değerli.

      Çok çok teşekkürler ederim.

      En iyi dileklerimle :))

      Sil
  15. Merhabalar.
    Yaptığınız bu iyilik hareketinden dolayı başta sizi ve bu kervana katılmış herkesi kutlarım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Recep Bey. Sağlıcakla kalın :))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Arselciğim. Sevgi ve selamlarımla :))

      Sil
  17. Çok güzel bir işe imza attın tekrar tebrik ederim 😊.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst