KELİME OYUNU 77

37

 

ANA KUMANDA

“Müttefik/Canavar/Saldırı/Yıldız/Köle.” Haftanın kelimeleri arasında baktım benim de adım var. Bunu bir davet belleyip bir şeyler karalayayım o zaman dedim ve başladım yazmaya. Fakat bu hafta kelimeler biraz agresif sanki, ne dersiniz? 😊😊Benim gibi duygu dozu yüksek yazılar yazan biri için kurgusu zor olacak gibi, ama olsun, karar verdim bir kere, pes etmek yok.  


ANA KUMANDA

Köle gibi kullanıyorsunuz beni,” diye bağırdı kadın. Dikkate alınmayacağını bilse de söylenmeye devam etti. “Şu evin haline bir bakın. Az sonra arkadaşlarım gelecek. Oturacak yer yok. İşe giderken nasıl bırakmıştım, şimdi nasıl buldum.”

 

Evi tümden savaş alanına döndüren ve salonun orta yerine irili ufaklı plastik legolarla devasa bir kale kuran ikizler, bu serzenişlerden tınmadılar bile. “Ana Kumanda” adını verdikleri annelerine karşı sıkı iki müttefik gibi omuz omuza verip sonuna kadar kalelerini savundular. Fakat kale kısa süre sonra düştü. Adil bir çatışma olduğu söylenemezdi. Zira Ana Kumanda, elektrik süpürgesinin vakumuyla, ıslak, kuru paspasla bütün güce, bütün cephaneliğe sahipti. Saldırdıkça saldırdı ve kaleyi bir çırpıda alaşağı etti.

 

Çocuklar, beyaz paspası ele geçirip ateşkes ilan ettiler. Bunun üzerine süpürge fişten çekildi, sesler kesildi ve masaya oturuldu. Ana Kumanda’nın yakasına galibiyet timsali olarak Şerif Taytıs’ınkine benzer plastik bir yıldız takıldı. Bir bardak meyve suyu ikram edildi. Fakat hiçbir şey onu yumuşatmaya yetmiyordu. Anlaşma maddelerini sıraladıkça sıralıyor, tek bir tanesinden bile geri adım atmıyordu.

 

Madde 1. Legoların yanı sıra dökülüp saçılan her şey toplanacak, yerli yerine koyulacak,

Madde 2. Paspasa yardım edilecek,

Madde 3. Görünen, görünmeyen bütün çöpler detektörle taranmışçasına bulunup toplanacak ve ayrıştırılılarak dışardaki çöp konteynırlarına bırakılacak,

Madde 4. İşten geldiğim anda fındık faresi gibi kaçıp giden ve mevcut manzaraya katkısı, emeği büyük olan komşu oğlu Canavar Cüneyt bir hafta süreyle bu eve davet edilemeyecek

Madde 5. Misafirler gidene kadar da ortalıkta çok fazla görünülmeyecek.

 

İkizlerin "peki" demekten başka çareleri yoktu. Maddeleri tek tek yerine getirdiler. En çok da legoları eksiksiz bir şekilde toplayıp kutularına koyarken zorlandılar. Her akşam farklı bir manzarayla karşılaştığı için şaşırma yetisini tümden kaybeden Ana Kumanda için, eksik parçalardan birinin buzdolabından çıkması hiç de sürpriz değildi, tıpkı çikolata kağıtlarının kanepe minderinin altından çıkması ya da ev terliğinin çamaşır çekmecesinden, kirli tabağın komodinin içinden çıkması gibi. Ahh çocuklarr ahhhh….Deliller yok olunca ortalık toplanmış sayılıyor değil mi😇🙃


Yorum Gönder

37 Yorumlar
  1. Yorum yazma kısımlarına bir şey olmuş galiba. Zor ayarladım şu an, gözükmüyordu.
    Çok güzel, sevimli bir öykü olmuş. İyi ki katılmışsın Sibelcim. :) Çocukların gözünden bunları okumak keyifliydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygucuğum. Yorum kısmı neden gözükmedi acaba.🤔. Umarım bir sorunla karşılaşmam zira düzeltmeyi de bilemem🙈😇🙃

      Sil
    2. Senlik bir şey değil, kaç kişide böyle denk geldim. Klavye açılmıyor falan, mobil görünüme geçip yazmaya çalışıyorum. 🙄

      Sil
    3. Allah Allah, inşallah geçici bir durumdur Duygucuğum. Teşekkür ederim bilgilendirdiğin için. Sevgiler 😍

      Sil
    4. ha haaa çok eğlenceli hikaye :) yazık çocuklara :) yorum kutusu açılmayınca, başka yoruma yanıtla şeklinde yorum yapılabiliyoo :)

      Sil
    5. Bu yorum kutusu sorununu nasıl çözeceğim acaba bir bilen var mı ki🤔🙈

      Sil
    6. şimdilik bilmiyoz, öğrenince sölerim :)

      Sil
    7. Cansın sen🙏😍🤗

      Sil
  2. Çok tatlı bir öykü olmuş, okuması çok zevkli. Sanırım bir kitap daha yazmalısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Işın. Ah keşke 🙏🤗🌺

      Sil
  3. Yorum eklemek biraz problemli gibi duruyor. Bu kelimeler sanki fantastik öyküler için hazırlanmış gibi fakat sizin hikayeye çok yakışmış. O da gerçeğin içinde fantastik öğeler barındırmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum konusunda Duygu da benzer şeyler söyledi. Neden kaynaklanıyor hiç bilemiyorum. İnşallah geçicidir. Evet, haklısın. Fantastik bir öyküye daha çok yakışacak kelimeler bunlar. Deep ve Duyvu bu konuda oldukça iyiler. Çok teşekkür ederim kıymetli yorumun ve ziyaretin için 🤗🤚

      Sil
  4. Çok tatlı bir öykü olmuş:) Ne güzel yazmışsınız:) Kaleminize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Kitapkeşfi 😍🌺🤗

      Sil
  5. Kelimeler dediğiniz gibi fazla agresif ama hikaye harika:) Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sezgin Bey, sağ olun. Selamlar :))

      Sil
  6. Ah evet yorum konusunda ben de sıkıntı çektim. Blogger, yorum yapma kısmının tasarımını değiştirmiş sanırım onunla ilgili.
    Hikayenize her zamanki gibi bayıldım. Çok sevimliydi...Kaleminize sağlık. İyi günler dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşeşkkür ederim Sevgili Zeynep.Yorum kutusunu nasıl iyileştirmem gerektiği hakkında bir fikrin var mı acaba?

      Sil
    2. yorum kutun aynı halen. başka yoruma "yanıtla" şeklinde yapabildim yine :) bak, ada denizi de çözüm bulmaya çalışıyor. onun son yazılarının yorumlarında konu geçiyor :)

      Sil
    3. Sevgili Deep, duyarlılığın için çok teşekkür ederim. BlogBeyi sayesinde sorun şıp diye çözüldü. Ada Denizi'ne de haber verelim. BlogBeyi ona da yardımcı olacaktır şüphesiz. Sevgiler :))

      Sil
    4. Her türlü sorun yaşayan bizzat iletişime geçebilir. Herkese elimden geldiğince yardımcı olurum :)

      Sil
  7. Yorum sorunu bir çok temada böyle başımıza sıkıntı çıkardı. Geçen bende yaşadım aynı sorunu biraz bu şekilde idare edeceğiz artık. Yakında düzelir gibi görünüyor. Ama eğer düzelmezse yardımcı olurum tekrar sahalara döndüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle iletişime geçerseniz ben çözeyim sorunu. Bu şeyler için tekrar döndüm. Dilerseniz bloğumdaki whatsapp grubundan anında destek alabilir dilersenizda iletişimden hemen ulaşım sağlayabilirsiniz.

      Sil
    2. Sevgili BlogBeyi bu önemli sorunumu zaman ayırıp çözdüğün için ne kadar teşekkür etsem azdır. İyi ki varsın. Her zaman dediğim gibi YAŞASIN BLOG KARDEŞLİĞİ :))

      Sil
    3. Aramıza tekrar hoş geldin. Takipçin bol olsun :))

      Sil
    4. Hoşbuldum :) Takipçiden çok blog kardeşim olsun yeter o bana :)

      Sil
  8. Yalnız konuyu çorba ettik okurlar bize kızmasın :)

    YanıtlaSil
  9. Biz o anlaşmalardançok yaptık evde pek işe yaramıyor 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ah, etkisi bir iki gün değil mi Derya :))

      Sil
    2. Maalesef. Çok güzel ev işi yaptıran anneler var ben başaramadım. Arada söyleyince yardım ediyorlar ama çoğunlukla bekleyemeden ben hallediyorum 🙈

      Sil
  10. Keyifli bir hikaye olmuş🤭

    YanıtlaSil
  11. Verilen kelimelerle günlük hayattan yazdığın bu tatlı hikaye beni şaşırttı aynı zamanda keyiflendirdi :) Müttefik / saldırı / köle savaşı çağrıştıran kelimeler ancak günlerimizi ev içinde bile hep bir şeylerle mücadele ederek geçiyoruz... Kalemine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için sevgili Film Gündemi. Selamlar 🤗🤚🤚

      Sil
  12. Kirli tabağın komodinden çıkması :) Allah annelere kolaylık versin.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst