BEŞ SORU MİMİ

22

MİM


Merhabalar,

Sanatlı Pencerem yeni bir mim başlatmış. Kendisine daveti için teşekkür ediyor ve sorulara geçiyorum.

1. Koleksiyon yapıyor musun cevabın evet ise ne topluyorsun?

Çocukken, kardeşlerimle birlikte para, pul, peçete, düğün davetiyesi gibi koleksiyonlara sahiptik. Ne yazık ki hepsi kayboldu.

2. İlkokul öğretmenlerinden adını unutmadığın biri var mı? « Evet / Hayır»

Evet. İlkokul öğretmenleri çocukluk serüvenlerimizin, ilk heyecanlarımızın, okul başarılarımızın en önemli tanıkları. O yüzden de hayatlarımızda daha özel bir yere sahipler sanırım.

3. Bahar mevsiminin bitmesine az  kaldı. Bu bahar mevsiminin öncekilerden ne farkı oldu?

Bu yıl baharla balkon mesafesindeyiz. Birçokları gibi biz de evimize kapandık. Açıkçası bu süreçte krizi fırsata dönüştürmeye çalıştım. Ev detoksu yaptım. Fazlalıkları ihtiyaç sahiplerine ulaştırmaya çalıştım. Çekmeceleri düzenledim. 

Bu bahar ilk defa uzaktan eğitimle ders verip çocuğumun uzaktan eğitimine şahitlik ettim.

Ayrıca öykü kitabımın editoryal düzenlemelerine odaklandım. Şu an baskı aşamasında. Bir aksilik olmazsa bayrama doğru çıkacağını zannediyorum. O vakit geldiğinde sevincimi ve heyecanımı sizinle buradan tekrar paylaşacağım.

Bunların dışında bol bol olanı biteni düşündüm. Korona akıbetinden ne tür dersler almamız gerektiği ile ilgili bir sorgulamaya girdim. Baharı kaçırdım belki ama dört mevsime yayarak yaşayacağım başka şeyler yakaladım. Örneğin, hayatı daha yavaş, daha sade yaşamanın çok daha güzel olduğunu hatırladım. 

Gereksiz israflarda bulunduğumuzu fark ettim. 

Ailemle daha uzun, daha kaliteli zaman geçirmenin keyfine vardım. Çocuğumla güldüm-oynadım. Çılgın aktivitelerimizden oluşan fotoğraflarla korona özel albümü oluşturdum. 

Pencereden dışarıya baktığımda yaklaşan ekmek arabasının getirdiği tempoya, günün olayı muamelesi yaptım.

Eş, dost akrabayla telefonda görüntülü/görüntüsüz daha çok iletişime geçtim.

İşe gitmediğimden olsa gerek Ramazan ayını daha telaşsız, daha dingin geçirdim.

Daha önce hiç duymadığım kadar kuş cıvıltısı duydum, bu bahar.

4.  Yaz mimini başlatacak olsan adını ne koyardın?

Yaz mimi başlatacak olsam adını “Korona Günlerinde Yaz” diyebilirdim. Bunun iki manası olurdu. İlki bir önceki soruda olduğu gibi korona sürecinde yaz mevsimini ya da yaz tatilini, diğer yazlara göre daha farklı nasıl geçirmeyi planladıklarını sorardım takipçilerime. İkinci manasında da korona kısıtları devam ederse “korona günlerinde yazı yazma” alışkanlıklarındaki ve sıklıklarındaki değişimleri sorardım.

5. Pencerenizden dışarı baktığınızda nasıl bir manzara karşınıza çıkıyor?

Ön cepheden baktığımızda bol yeşillik, ağaçlar ve deniz manzarası görmekteyiz. Arka cepheden baktığımızda da yine kısmen yeşillik, asfalt ve uzak mesafede apartmanları görmekteyiz.

Bu eğlenceli mimi dileyen herkes yapabilir diyerek müsadenizi istiyorum. En derin sevgi ve selamlarımla.



Yorum Gönder

22 Yorumlar
  1. Benim pencereden baktığım manzara pek güzel değil o nedenle bakmıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Manzaranız çok ilgimi çekti, keyifle izleyin Yıldızcığım :)

    YanıtlaSil
  3. Katıldığınızdan dolayı teşekkür ederim.
    Peçete biriktirmek değişik birşey.
    Anlaşılan bu bahar ayının diğerlerinden farkı size çok faydalı gelmiş. En azından günü gününe bilinçli geçmiş.
    Manzarada deniz oldu mu daha ne olsun :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir mim yazısı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Hikayen mi çıkacak? Senin adına çok sevindim.😊 Manzaran da çok güzelmiş. Bizim direk anayol, arabadan başka bir şey yok..

    YanıtlaSil
  6. Ayyy ben de heyecanlandım kitap çıkıyor deyince :)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir mim olmuş keyifle okuyorum yazılarınızı paylaşımınız ve Mim etkinliğine katıldığınız için teşekkür ederiz Yıldız hanım saygılar efem

    YanıtlaSil
  8. Güzel mimmiş, cevapların da öyle :)
    Uzak mesafede apartmanlar... Düşüncesi bile güzel :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir mim olmuş, siz de çok güzel yazmışsınız 🤗Kitabınıza hayırlı olsun diyelim o zaman şimdiden💐

    YanıtlaSil
  10. Pul koleksiyonu yapmıştım Ortaokul yıllarıydı. Hatta yabancı pul koleksiyonu satın almıştık o geldi aklıma. Birde Beşiktaş'ın hızlı olduğu dönemlerde takımın posterleri vardı odamda

    YanıtlaSil
  11. Güzel sorular, güzel cevaplar. Bahar ve Yaz deyince söylenecek çok şey var demi, sayfalarca yazarız çünkü şu an öyle özledik ki...

    YanıtlaSil
  12. Güzel manzaralı bir yerde oturuyorsunuz sanırım. Korona hayatımızın her yerine girdi. Hatta hayatımız korona oldu. En kısa zamanda giderde hayat normale döner inş

    YanıtlaSil
  13. Kitabınızı büyük bir heyecanla bekliyorum Yıldız Hanım!!!!:)

    YanıtlaSil
  14. Hayaller sizinki gibi ev manzarası, hayatlar beton apartmanlar :D Kitabın için de hayırlı olsun. Umarım bol satışı olur :)

    YanıtlaSil
  15. Kitabın hayırlı olsun. Çok satar umarım :)

    YanıtlaSil
  16. Yazdığın öyküler çok güzeldi. Kitabını merakla bekliyorum ☺

    YanıtlaSil
  17. oh ne güzel manzara ne güzel kitap hihihi :)

    YanıtlaSil
  18. kitabınızı sabırsızlıkla bekliyoruz. en hayırlı zamanda yayınlanır insallah

    YanıtlaSil
  19. İyi bayramlar. :)
    Kitabınızı merakla bekliyorum, kısa sürede kavuşuruz umarım :)

    YanıtlaSil
  20. Salgının pek çok olumsuz etkisinin yanı sıra olumlu yanlarının da olduğunu düşünüyorum. Daha çok evde geçen zamanlarla hem "ev" kavramına farklı bakmaya başladı çoğumuz hem de sadelik ve israf gibi konuları genişçe düşünme fırsatı yakaladık. Dilerim bu süreçten sonra da bunlar ve bazı başka güzel düşünceleri hayatlarımıza bütünleştirmeyi sürdürürüz :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  21. İlkokul öğretmenlerimi ben de hiç unutmadım. Kitabın için başarılar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  22. İlkokul öğretmenleri kendilerini unutturmaz :) manzara da güzelmiş sağlıklı bakmanız dileği ile güzel bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Üst